Kosten eigen paard op stal

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Abiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 00:08

Als je nou eens leuk een paardje gaat bijrijden, hou je ook echt geld over. Als je geen geld hebt, of voldoende verstand van het houden van,moet je ook geen paard kopen, daar heeft dan alleen de slager plezier van. Rotopmerking, weet ik, maar jou paard krijgt het rotter, dus geoorloofd.

kagiwaga

Re: Kosten eigen paard op stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-09 16:31

vooroordeel;) oow ik heb 2 jaar berijd pony gehad was geen sucses wel leuk maar k heb liever een eigen

Rodo_

Re: Kosten eigen paard op stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 16:45

Mensen hoeven de TS niet iedere keer tegen te spreken, ze is nog 13 en het is voor veel mensen van zo'n jonge leeftijd een grote droom '' een eigen paard ''.
Als de TS vind en denkt dat ze het kan moet ze het doen ;) anders komt ze vanzelf wel in de problemen en krijgt zij verdriet.
Zo makkelijk, aangezien ze toch '' liever een eigen wilt ''
( je bent niet de enigste ) Als we allemaal zo gingen denken en een paard gingen kopen kwamen we ook nergens maarja.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 17:34

Mindim schreef:
Je paard in de winter buitenhouden zonder bijvoeding van hooi? Maar afvalgroente. Meid, je wil voor een dubbeltje op de eerste rij zitten, ten koste van het paard.
Je kan maar beter geen paard aanschaffen, je bezuinigt behoorlijk op je paard. En dat al voor je er een hebt :n
Zijn je ouders eindelijk overstag of is dit een fictieverhaal, ik vind het eigenlijk te triest voor woorden.

Ben het hier flink mee eens! Ik hou mn paard nu ook op een goedkope manier maar mooi dat er wel een euroriding jade op ligt ipv een zadelmarkt zadel. Ik hoop dat dit dus bij dromen blijft