Ik probeer al een behoorlijk lange tijd een bijrijdster/verzorgster te vinden wat gewoon niet echt wil lukken, dus ik zou al blij zijn als ik die kon vinden zonder dat ze daar voor hoeft te betalen........
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lies_Tijger schreef:Beste bokkers!
Vinden jullie 125,- per maand een redelijke vergoeding voor een bijrijdpaard?
Ik mag dan wel iedere dag rijden enz.
N.a.v een advertentie voor een bijrijdpaard.

Sjoos schreef:Ik vraag er niets voor, zij helpt mij, ik help haar!

friesiszwart schreef:lynne8 schreef:Ik vind dit weinig geld, zeker als je ieder dag erheen mag. Een eigen paard kost toch een hoop geld, en met 125 euro zou je dat niet redden.
helemaal mee eens.
friesiszwart schreef:lynne8 schreef:Ik vind dit weinig geld, zeker als je ieder dag erheen mag. Een eigen paard kost toch een hoop geld, en met 125 euro zou je dat niet redden.
helemaal mee eens. Ik zou alleen wel een termijn afspreken of iets anders want hoe te handelen als de eigenaar het paard wil verkopen?

Ze hebben wel instructies gekregen om met mijn pony om te gaan: hij is namelijk erg dominant en heb veel geld gestoken in een 3 weekse training en zelf ook op cursus gegaan. Dus er moet wel een rechte lijn getrokken worden, anders vervalt hij weer in hetzelfde patroon terug
Ze moeten zelf maar kijken wat ze handig vinden

Omdat ik zelf niet verder wil komen in de sport, maar gewoon lekker naar buiten wil gaan. Dus ik hoef ook geen faciliteiten: alleen goede uitrijmogelijkheden
anjaatjuh schreef:Ik vind zowiezo dat bijrijders niet hoeven te betalen voor een verzordpaard,de eigenaren moeten juist blij zijn dat hun paard extra aandacht beweging etc krijgt !

aliealie schreef:Marisjuuuuuh schreef:Aliealie hoezo kun je geen bijrijdster vinden als ik vragen mag?
Heb nu al voor de tweede keer een advertentie op bokt, maar krijg amper reacties.