Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Tinks schreef:Mijn paarden zijn totaal niet bang voor onweer,Haha, die van mij ook niet, hij staat dan zo'n beetjj naar de lucht te kijken zo van: "he wat gebeurd er hier nou?" maar ik heb het onweer toch al een aantal keren in zien slaan in de wei of de oprit, nooit in huis of de stal dus ik ga echt voor binnen zetten. Zal het mezelf nooit vergeven als ik te lui ben geweest om ze binnen te zetten.
.
'
Dan stonden ze heel zielig te wachten tot ik ze kwam bevrijden zodat ze naar de stal konden. moo_wuppie schreef:heel veel zeggen ik haal ze binnen als ik hoor dat het gaat onweren.. of als de voorspellingen er zijn..
1. in de natuur kunnen ze toch ook niet naar binnen.. (schuilen onder een boom.. maar word altijd gezegt dat juist niet te doen..
2. waarom wel binnen halen als er voorspellingen zijn of het begind.. maar niet meer binnen halen als het al onweert?!?
dat klinkt voor mij misschien raar maar is dat ook niet een rede dan zelf niet meer naar buiten willen en dan toch je paard maar laten staan?!
Ze kunnen echt wel wat hebben en ik zou net zo bang zijn dat de bliksem inslaat in de stallen als in het land. In het land zijn wel 2 schuilstalletjes.