Zammie schreef:nou paperboy, mijn paarden kuieren de gehele dag wat rond in de paddock. Vervelen doen ze zich juist op stal. Buiten kunnen ze kroelen met elkaar, spelen en zoals ik al zei: ik zorg er gewoon voor dat mijn paarden wel te eten hebben als ze 's winters in de paddock staan. Ik heb de paarden gelukkig aan huis staan en zie ze meteen vanuit huis. Ook als ze in de wei staan. Mijn rijpaard wordt ook dagelijks getraind.
Vind die 3 uurtjes per dag die jij je paard gunt buiten de stalmuren echt veel te weinig. Ik begrijp gewoonweg niet, dat iemand niet verder kijkt als zijn eigen neus lang is... Denk je werkelijk, dat je paard gelukkiger is alleen op stal als met soortgenoten lekker buiten? Dan kun je je blijkbaar niet goed inleven in een paard.
dank je ramgad.
.
Mijn paard staat niet alleen op stal, maar met andere paarden waar hij contact mee kan maken! Vind het wel grappig want ik heb nooit gezegd dat mijn paard gelukkiger is dan een ander paard. En dat jouw paarden zich vervelen op stal tsja dat zegt niets over mijn paard op stal.
Ik vind het absoluut geen probleem in de wintermaanden................ Is nou eenmaal mijn mening en daar blijf ik bij en ik slaap prima s'nachts, mijn paard trouwens ook! Ik denk bij deze dat mijn en jullie mening wel duidelijk is, dit is iets waar wij het toch nooit over eens worden en ik heb geen zin om
eindeloze beledigingen of welles nietes berichtjes te moeten maken. Het berichtje ging over hoeveel uur op de paddock in de winter en daar heb ik een eerlijk antwoord op gegeven, 1 uur!