zeg eens eerlijk..lees jij nog de penny??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 22:14

Tallie1979 schreef:
Lees hem eigenlijk iedere maand nog wel.. Haha! Maar tja, ik ben dan ook aan mijn tweede jeugd bezig Tong uitsteken Want de Donald Duck lees ik ook nog *LOL*

Hier nog een Haha! . Na drukke dag op werk koop ik DD of Penny om iets simpels te lezen te hebben in de trein Haha! .

Vroeger (hum) was ik geabonneerd op de Ponyclub. Deze vond ik eigenlijk altijd veel leuker dan de Penny. Penny Plus en Club Penny heb ik nooit helemaal begrepen Scheve mond .

wenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 22:54

ik moet bekenen dat ik geabboneerd ben op penny en penny plus maar echt lezen doe ik ze niet
ze komen door de brieven bus ik blader ze door kijk bij droompaarden of gezocht en gooi hem dan in de hoek *LOL*
ik vind die verhalen ook heel suf en lees ze dan ook nooit
maar ik ben al 10jr trouw lid van penny
ben ik nou een penny meisje?? *LOL*

SharirBobby

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 13:42

Als ik er eentje tegenkom als ik aan het opruimen ben dan lees ik hem wel Haha!
Alleen de meeste penny's zijn hier nu wel uit huis verdwenen.
Vroeger hadden we wel abbonementen.
Steeds dezelfde verhalen dat is ook wel iets waar ik me aan erger.
Rakker vond/vind ik altijd helemaal geweldig Haha!
Die verwaarloosde pony verhalen vind ik irritant.
Helaas gingen/gaan de informatieve stukken vaak over dingen die je allang weet.

De donald duck lees ik trouwens nog wel, m'n broertje heeft een abbonement Haha!

dundee007

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 18:04

ik heb nooit de penny gelezen. ik lees liever "cheval magazine" (franse magazine) daar zit interresantere informatie in. is ook meer bedoeld voor volwassenen, maar er zit wel een deel voor jongere ruiters in

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 18:13

De Bit is veel leuker Haha!

Sabrientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 20:31

Ik was vroeger ook helemaal weg van de Penny!! heb ergens nog een hele doos vol liggen.. (probeer ik nu aan mijn zusje te slijten, maar die vind ze niet zo leuk geloof ik Tong uitsteken) maar nu vind ik die verhalen echt niet leuk meer Verward. het gaat altijd hetzelfde: arm meisje wilt graag pony, arm meisje ziet leuke pony, arm meisje mag leuke pony verzorgen, leuke pony wordt verkocht, arm meisje gaat leuke pony zoeken, arm meisje vind leuke pony, arm meisje krijgt leuke pony THE END.. Vind ik nu niet leuk meer Tong uitsteken..

Wat ik nog wel soms lees (en waarvan nog een flinke stapel onder mijn bed ligt Tong uitsteken) de Club Penny!! dat is zo'n penny zonder strips maar met allemaal leipe info en plaatjes enzo! nou ja, jullie weten vast wel welke ik bedoel. haha die vind ik nu nog leuk!! Bloos

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 20:34

ik heb de ponyclub nog gelezen en ook nog penny gekocht. heel af en toe lees ik er nog eens een. maar ik heb nu ook een abonnement op bit. vind ik heel interessant.

demmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 21:03

Hihi, ik zal je eerlijk zeggen... ik neem eens in de zoveel tijd (een jaar of zo) weleens een proefabonnementje op de penny... vind het gewoon wel grappig... daarna gaan ze door naar de buurmeisjes... Haha!
maar vroeger was ik standaard lid tot ik overstapte op de yes....

Kaat_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 21:16

Alternatief voor Cheval Magazine ea:
Pony en H&P (allebei Engels, voor jongeren)

Nina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 21:18

Ik was vroeger lid heb nog stapels liggen trouwens.
Maar lezen doe ik ze niet meer Haha!