die va ons staan 24/7 met een korf om, liever dat dan doodziek

ze kroelen ermee, vechten ermee, drinken en eten ermee en niks geen last.
mijn pony mept wel als ze lastig gevallen word, net zo effectief als bijten hoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

En staat dan echt zo beteuterd te kijken van was is dit nou?? Ze probeert wel telkens weer te eten, maar volgens mij snapt ze heht gewoon echt niet? Hebben jullie dit ook gehad is het gewoon een kwestie van wennen of?
Ik ben benieuwd of ben jou paardje ook de lippen kapot gaan, dat heeft die van mij wel. Ik weet alleen niet of het door de soort korf komt of door de pony.
maar nu heeft ze het door en ze doet ook dat schrapen om het gras weer recht te krijgen. Ze heeft ook wel schuurplekjes, dus af en toe gaat ze op een kaal stukje zonder masker, anders heeft ze binnen de kortste keren wondjes ervan. Ze heeft wel een wondje op 1 neusgat van telkens dezelfde beweging langs het gaatje te maken denk ik... 

EstherHegt schreef:Ik vraag me af of paarden nog giftige planten kunnen selecteren met zo'n ding.
Ik twijfel dus erg, in de wei thuis staan geen giftige planten, maar ik kan ze over 14 dagen in het natuurgebied zetten en daar staan wel planten die niet zo gezond zijn, ze eten daar altijd omheen omdat ze dan de tastharen kunnen gebruiken. Misschien is inderdaad zo'n testding handig en eens een dagje met de camera filmen.
Of heeft iemand er al eens op gelet en kan mij dat antwoord geven?

anne_bento schreef:die harde (greenguard) heb ik ook eens getest, daar stonden na 1 dag de wonden op zijn kin! En dan zat hij echt niet te strak of los, maar omdat het tegen zijn kin aanschuurde als hij ermee liep te klooien, dat was echt niks
Lizzzzz schreef:Mijn pony's maken echt een enorm gat in de 'mandjesmuilkorf', slijt die greenguard ook zo snel of niet?Een paard bij me verder op, heeft wel een ijzeren.. Daar zat ik eigenlijk naar te kijken, maar het lijkt me dat ze daar gewoon doorheen kunnen eten dus
vind hem verder geweldig cheyentic schreef:Lizzzzz schreef:Mijn pony's maken echt een enorm gat in de 'mandjesmuilkorf', slijt die greenguard ook zo snel of niet?Een paard bij me verder op, heeft wel een ijzeren.. Daar zat ik eigenlijk naar te kijken, maar het lijkt me dat ze daar gewoon doorheen kunnen eten dus
Mijn shet heeft hem nu voor het 3de jaar op 24/7 en hij heeft hem nu op 1 stuk doorgesleten. hij kan hem nog makkelijk op hoor, kan alleen iets makkelijker eten, maar volgend jaat moet ik wel weer een nieuwe kopen.. maar goed 65/3= 21euro, nou dat hem ik er wel voor overvind hem verder geweldig