Ik weet niet wat er mis is gegaan met quoten....
horsy_girl schreef:Sorry sorry sorry, mijn vorige enquete was de verkeerde!!!!! Als iemand de goede nog wil invullen...hartelijk dank hiervoor!!!!! Voor mijn afstudeerscriptie doe ik een onderzoek naar de vraag, wensen en behoeftes van consumenten m.t.b. pensionstalling. Hierbij wil ik jullie vragen of jullie deze enquete in zouden willen vullen. Heb hem hieronder geplaatst maar is misschien moeilijk in te vullen. Als jullie laten weten of jullie willen helpen, kan ik hem ook via de mail sturen zodat het makkelijker is om in te vullen. Het invullen duurt ongeveer 5 minuutjes. Alvast bedankt voor jullie hulp!!!!Om een goed beeld te creëren van de personen die mee werken aan dit onderzoek vraag ik u de volgende vragen in te vullen. 1. In welke leeftijdscategorie valt u?0 10 – 15 0 16 – 20 0 21 - 25 0 26 – 30 0 30 – 40 0 41 – 50 0 51 – 60 0 51 – 702. In welke plaats woont u? ........een dorp in Friesland..................................................3. Bent u in het bezit van een eigen pony/paard? Indien u nee beantwoordt, ga door naar vraag 5. 0 Ja 0 Nee4. Waar stalt u uw pony/paard?0 Thuis 0 Op een manege 0 Op een pensionstal 0 Bij een particulierDe volgende vragen hebben betrekking op de stalling van uw pony/paard.5. Indien u uw pony/paard niet thuis kunt stallen, waar gaat dan uw voorkeur naar uit?0 Op een pensionstal 0 Op een manege0 Bij een particulier 0 Anders, nl ..........……………………6. Hoe groot mag een pensionstal zijn?0 0 - 5 paarden 0 Tussen de 5 en 10 paarden0 Tussen de 10 en 15 paarden 0 Tussen de 15 en 20 paarden0 Tussen de 20 en 25 paarden 0 Tussen de 25 en 30 paarden0 Tussen de 30 en 40 paarden 0 Tussen de 40 en 50 paarden7. Wat is de maximale afstand die u wilt afleggen om bij uw pensionstal te komen?0 Tot 5 km 0 Tussen 5 en 10 km 0 Tussen 10 en 15 km 0 Tussen 15 en 20 km0 Tussen 20 en 25 km 0 Tussen 25 en 30 km8. Heeft u in uw woonplaats behoefte aan een pensionstal?0 Ja 0 Nee9. Hoe belangrijk vindt u de mate van deskundigheid/ervaring van de stal waar uwpaard staat?0 Heel belangrijk 0 Redelijk belangrijk0 Belangrijk 0 Onbelangrijk10. Aan welke faciliteiten moet een stal minimaal voldoen om uw paard te stallen? 0 Binnenbak niet perse, mag wel 0 Buitenbak 0 Stands 0 Boxen 0 Solarium 0 Loopmolen 0 Zadelkamer 0 Kantine 0 Trailerverhuur 0 Poetsplaats 0 Paddocks 0 Springtuin0 Uitrijmogelijkheden 0 Longeercirkel 0 Toilet 0 Stalling voor trailer 0 Inloopstal 0 Parkeergelegenheid0 Beveiliging d.m.v. camerasysteem 0 Anders, nl .........................Dit is wat ik zou willen als ik weg ga bij de particulier. Daar is alleen land, verder niks, ook geen bak11. Aan welke diensten moet een stal minimaal voldoen om uw paard te stallen?0 Dagelijkse weidegang 0 Voerplan 0 Gezamenlijke weidegang0 Vaste instructeur 0 Groepsles 0 Website 0 Eigen instructeur 0 Clinics 0 Organiseren wedstrijden0 Aangesloten zijn bij FNRS 0 Deskundig 0 Planning gebruik bak 0 Gezamenlijk enten en hoefsmid 0 Anders, nl .........................De volgende vragen hebben betrekking op uw persoonlijke wensen voor de verzorging op een pensionstal. 12. Kiest u voor halfpension (gedeeltelijk eigen verzorging) of volpension (volledige verzorging door pensionstal)?0 Volpension 0 Halfpension13. Hoe vaak wilt u dat uw paard gevoerd wordt per dag met ruwvoer?0 1x 0 2x 0 3x 0 4x 0 5x14. Hoe vaak wilt u dat uw paard gevoerd wordt per dag met krachtvoer? 0 1x 0 2x 0 3x15. Voor welke stalbedekking zou u kiezen?0 Stro 0 Zaagsel 0 Vlas maakt niet uitDe volgende vragen creëren een beeld van wat men wil betalen voor een pensionstal en wat men daarvoor verwacht. 16a. Hoeveel bent u bereid te betalen voor een pensionstal?0 100 – 150 euro 0 150 – 200 euro afhankelijk van faciliteiten en vol of halfpension0 200 – 250 euro 0 250 – 300 euro0 300 – 350 euro16b. Welke faciliteiten/diensten verwacht u hierbij inbegrepen?0 Binnenbak 0 Buitenbak 0 Stands 0 Boxen 0 Solarium 0 Loopmolen 0 Zadelkamer 0 Kantine 0 Trailerverhuur 0 Poetsplaats 0 Paddocks 0 Springtuin0 Uitrijmogelijkheden 0 Longeercirkel 0 Hooi, stro, krachtvoer 0 Dagelijkse weidegang 0 Uitmesten 0 Les0 Binnen en buiten zetten van de paarden 0 Anders, nl…………………17. Bent u bereid meer te betalen voor extra faciliteiten?0 Ja 0 Nee18. In welke mate vindt u communicatie belangrijk m.b.t. nieuwsbrieven, plan- borden, gastenboek etc. 0 Zeer belangrijk 0 Redelijk belangrijk 0 Belangrijk0 Redelijk onbelangrijk 0 OnbelangrijkEventuele opmerkingen:..........................................................................................................................................