Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, we willen misschien ook nog een longeerbakkie maken. En opzich willen we ook wel paardenstallen, maar meeste mensen willen het allemaal wat luxer hebben
DSNDebora schreef:Oh relaxed, maar je woont niet in de buurt van woerden zeker?! haha
DSNDebora schreef:@ nino: he jammer![]()
@ claudia: mag ik vragen wat je ongeveer betaald en wat je ervoor terug krijgt {of is dat een rare vraag} haha
en uiteraard gewoon onbeperkt gebruik van de faciliteiten. Vlas (of stro) mag je ook onbeperkt pakken, als het maar niet te gek wordt. In principe mag je gewoon 6 pakken vlas in de maand gebruiken en daar betaal je niks extra voor. Dus wat je er voor krijgt is meer dan genoeg.
Claudia__ schreef:DSNDebora schreef:@ nino: he jammer![]()
@ claudia: mag ik vragen wat je ongeveer betaald en wat je ervoor terug krijgt {of is dat een rare vraag} haha
Nee hoor, haha.
Ik betaal nu €200 (is wel een ponystal, paardenstal is iets van €20 duurder).
Dit is wel inclusief alles, de paarden krijgen meer dan genoeg te eten (soms zelfs te veel)en uiteraard gewoon onbeperkt gebruik van de faciliteiten. Vlas (of stro) mag je ook onbeperkt pakken, als het maar niet te gek wordt. In principe mag je gewoon 6 pakken vlas in de maand gebruiken en daar betaal je niks extra voor. Dus wat je er voor krijgt is meer dan genoeg.