Ontwerp nieuwe stal

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Whisperke

Re: Ontwerp nieuwe stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 10:04

Ik ken dit gebouw en zou persoonlijk zeker je zadelkamer naar de linkerkant brengen dus aan het huiskant. Als ze je de keuze laten zou ik er voor kiezen om event. stalluikjes in te maken, want volgens mij gaat dat ook heel goed ivm de regen... De achterkant zou ik dicht laten omdat daar je oprit is. Ik zou persoonlijk kiezen voor 12 stallen, dat je je poort groter maakt, met een dubbele deur zoals in je rechter hok.. Daarnaast zou ik dan 1 stal groter maken, voor bevalling (wie weet voor de toekomst of je zou maar eens een shire moeten zadelmak maken) of voor event. zelfs een wasplaats, helemaal aan de kant van je zadelkamer, daar zit je dan ook aardig gemakkelijk wat betreft wateraansluiting. Die rechterkant zou ik event. gebruiken voor opslag of wanneer je deze goed afsluitbaar maakt voor de andere paarden, gebruiken voor quarantaine, zeker wanneer je het voor de handel hebt, heb je nog wel eens zieke paarden er tussen lopen en kun je dat niet gebruiken...
Verder zou ik eens hier en daar in je omgeving gaan kijken hoe hun aan de ventilatie hebben gedacht. En wie weet brengt je dat nog wel op ideeen voor de rest van je stallencomplex.

Overigens heb ik niet alles gelezen, maar dit zou mijn idee zijn!!

Mresz

Re: Ontwerp nieuwe stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 22:24

Leukk ontwerp Haha!