Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ecyoj schreef:Montignac schreef:
Ik eet ook op stal. Heerlijk op t bankje uikijken over de weilanden met me heerlijke
boterham

Chevano schreef:tja ik sta bij een hobby boer kleinschalige pensionstalling. En nee bij ons als jaren geen prijstijgingen . Boer zei ook dat de stro goedkoper was geworden . Droogkuil komt van eigen land en zaagsel is gratis.En we staan ook op rubberen matten zodat je minder vloerbedekking hoeft te doen.
Sommige stallen vind ik ook erg duur je kan beter een woning huren en daar je paard plaatsen is goedkoper. Zaagsel in veel gevallen is graits bel maar eens rond. Stro is goedkoper geworden en je hebt veel vervangers voor (hennep,pappier en zo). En het raara is bij de meeste stallen komt je paard amper buiten heeft een klein box en daar betaal je wel veel voor voor wat een binnenbak? En wat stroom?

Montignac schreef:ecyoj schreef:
dat is ook genieten......

Chevano schreef:tja ik sta bij een hobby boer kleinschalige pensionstalling. En nee bij ons als jaren geen prijstijgingen . Boer zei ook dat de stro goedkoper was geworden . Droogkuil komt van eigen land en zaagsel is gratis.En we staan ook op rubberen matten zodat je minder vloerbedekking hoeft te doen.
Sommige stallen vind ik ook erg duur je kan beter een woning huren en daar je paard plaatsen is goedkoper. Zaagsel in veel gevallen is graits bel maar eens rond. Stro is goedkoper geworden en je hebt veel vervangers voor (hennep,pappier en zo). En het raara is bij de meeste stallen komt je paard amper buiten heeft een klein box en daar betaal je wel veel voor voor wat een binnenbak? En wat stroom?
ecyoj schreef:ja alleen die boterhammen he die droge zo uit joh

Montignac schreef:ecyoj schreef:ja alleen die boterhammen he die droge zo uit joh
als je te lang naar de binnenbak zit te staren naar de rijkunsten van de collegapensionklanten wordt je eten koud,....ook erg vervelend
Raja schreef:Chevano schreef:tja ik sta bij een hobby boer kleinschalige pensionstalling. En nee bij ons als jaren geen prijstijgingen . Boer zei ook dat de stro goedkoper was geworden . Droogkuil komt van eigen land en zaagsel is gratis.En we staan ook op rubberen matten zodat je minder vloerbedekking hoeft te doen.
Zaagsel wat geschikt is als bedombedekker in een paardenboks is niet gratis!
De paarden staan bij ons op zaagsel omdat ze last hebben van de luchtwegen of chronische darmproblemen hebben.
Het zaagsel wat je grats kunt verkeijgen is hier absoluut niet geschikt voor!

Montignac schreef:@ Raja...die zitten er bij jullie in? Wij hebben geen groepslessen en als ik mijn instructrische laat komen dan kost me dat 7,50 bakhuur extra...tja, voor niets gaat de zon op. Ach, al die kosten zijn mij ook wel bekend en ook dat een reeele prijsstijging wel normaal is maar er is aantoonbaar veel verschil. Ik probeer te achterhalen wat gem. genomen normaal is voor een stal (rekening houdend met de verschillende facaliteiten).

Chevano schreef:nee dat klopt daarom staat mijne die ook stofalergisch is gewoon op stro de andere op het gratis zaagsel met wat stro. En vind de kwaliteit (ondanks dat het wat stoffiger is dan dat andere )wel veel beter. En je hebt verschillende prijsklasses met zaagsel (tenminste hier in het dorp wel)

Montignac schreef:@ ecyoj ......moet je weer extra betalen om gebruik te maken van de magnetron...blehhh
Raja schreef:Chevano schreef:nee dat klopt daarom staat mijne die ook stofalergisch is gewoon op stro de andere op het gratis zaagsel met wat stro. En vind de kwaliteit (ondanks dat het wat stoffiger is dan dat andere )wel veel beter. En je hebt verschillende prijsklasses met zaagsel (tenminste hier in het dorp wel)
Ik vind het vrij vreemd dat je een paard wat allergisch is voor stof op stro zet
En een paard wat gezond is staat op zaagsel
Maargoed, dat zal aan mij liggen....
ecyoj schreef:Montignac schreef:@ ecyoj ......moet je weer extra betalen om gebruik te maken van de magnetron...blehhh
ze vragen bij jullie ook overal geld voor he
Als ik meer weet na het betalen van de week, zal ik even stemmen

Montignac schreef:haha..nee ik sla door..maar wel voor veel. Als je bv. je paard niet zelf buiten kan zetten en dat wil je laten doen dan kost dat ook zo.n 70 euro per maand

Montignac schreef:@ Anne_0, charity1106, Chevano, corina, demiyolu, drenthie, geertje3, jameroqaui, just_kiki, kohtje, Le_onie, Miam, monique1973, pol013, RightOn, Smystique, Tabor_K, Visconti, Wendel ...brengen jullie ook je stem uit? Wel lezen en niet reageren![]()
had ik niet gezien..bedankt daarvoor!