Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mork schreef:Ja dan moet je je maar bedenken of je een paard kan houden!
Ik wil weleens weten hoe veel mensen zullen reageren als ze echt voor zo'n beslissing staan. Je moet natuurlijk wel bedenken wat voor het dier dierwaardig is. Niet kosten wat het kost opereren terwijl er natuurlijk helemaal geen kans is.
Ik heb er al 2 maal voor gestaan. 1 leeft na 8 jaar nog steeds die andere heb ik binnen 6 weken na de operatie alsnog moeten laten inslapen, tja pech.......
astridjhu schreef:Wat jij nu quote waren niet mijn woorden, maar die van iemand anders
Musjes schreef:Waarmee jullie dus zeggen dat Jasper haar paarden niet waardig is omdat ze eventuele dure operaties niet kan betalen?
Musjes schreef:Waarmee jullie dus zeggen dat Jasper haar paarden niet waardig is omdat ze eventuele dure operaties niet kan betalen?
detour schreef:Mork schreef:Paardenvlees is niet duur nee
En toch smaakt het best lekker.
KiWiKo schreef:als je het al niet WIL betalen gaat er ergens iets verkeerd
Blondie_ schreef:Mork schreef:Ja dan moet je je maar bedenken of je een paard kan houden!
Ik wil weleens weten hoe veel mensen zullen reageren als ze echt voor zo'n beslissing staan. Je moet natuurlijk wel bedenken wat voor het dier dierwaardig is. Niet kosten wat het kost opereren terwijl er natuurlijk helemaal geen kans is.
Ik heb er al 2 maal voor gestaan. 1 leeft na 8 jaar nog steeds die andere heb ik binnen 6 weken na de operatie alsnog moeten laten inslapen, tja pech.......
Hoef ik niet te bedenken, heb m'n pony al 6,5 jaar zonder problemen.
Tuurlijk is het niet leuk als ik hem zou moeten inslapen omdat ik het niet kan/wil betalen, maar ik hoef mij niet schuldig te voelen want mijn pony heeft alles wat hij zich wensen kan, als hij doodgaat heeft ie een allerbeste leven gehad.
Ik zou me wel schuldig voelen als hij dood zal gaan en ongelukkig in gevangenschap geleefd heeft, zoals helaas nog teveel paarden......
Cupcake_ schreef:@ Detour: Ik zeg toch huren? Ik zeg niet dat daar ruwvoer bij inbegrepen zit.
Bij ons kan je dat huren hoor, met goeie omheining er al om heen.
Indd maikeltje.
Mork schreef:. Alleen wordt het volgens bij voor de wet wel een keer verplicht dat paarden ed wel een schuilstal dienen te hebben, al was het maar voor de zon en regen.