Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ik heb geen keus helaas omdat het mijn wei niet is. Ik vind het zelf ook niet fijn.. Er staat geen stroom op. Er is ook nog nooit wat gebeurd, alleen hangt ze er overheen om gras te eten buiten de wei en dat is niet fijn voor dr deken, verder niks. Maar ben er niet blij mee. 
Sodeletuut schreef:Mijn paard staat in een weiland met prikkeldraadIk heb geen keus helaas omdat het mijn wei niet is. Ik vind het zelf ook niet fijn.. Er staat geen stroom op. Er is ook nog nooit wat gebeurd, alleen hangt ze er overheen om gras te eten buiten de wei en dat is niet fijn voor dr deken, verder niks. Maar ben er niet blij mee.
). Gewoon isolatoren in de houten paaltjes draaien, draad/lint erdoor en tada: paardvriendelijk prikkeldraad is geboren 
Bespaart dekens idd!
) maar alle mensen die komen, willen dr niet door dat been!

luckyboy5 schreef:ik mag van de boer ook niet het prikkeldraad vervange voor lint maar er bestaan bevestigingen met 50 cm staaf waardoor je schrikdraad een 50 cm verder de wei in kunt bevestigen zodat ze wat verder van het prikkeldraad af blijven .Niet super ,maar bij gebrek aan een alternatief werkt het