Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
iloveyouJoy schreef:Oooeehh Jobbeltje... die manen zijn misschien net een beetje te lang.![]()
Maarja.. hij struikelt er straks nog over ... (hihiwahha)![]()
![]()
je moet de manen juist niet borstelen want trek je alleen maar de haren eruit en het helpt niks...
wat je het beste kan doen is de manen losjes invlechten, en dna 3 dagen laten zitten.
Veel succes.!!!!!!!!!!!!
Cynthiaaapje schreef:Ik ben bij mijn paard ook tijdje manen aan het kweken, maar bij hem gaat alles dood, dat kun je heel makkelijk zien het is een koffievos, zijn manen hebben dezelfde kleur en de dode haren zijn meer donkerblond.
Martine1702 schreef:Zoals ook al vaak gezegd hier, zo weinig mogelijk kammen! Ga maar eens na, je trekt er gewoon elke keer haren mee uit, daar krijg je weer nieuwe korte haartjes voor terug
Nickysplace schreef:Hoe bedoel je met zwarte stukje er tussen?
rejov schreef:Martine1702 schreef:Zoals ook al vaak gezegd hier, zo weinig mogelijk kammen! Ga maar eens na, je trekt er gewoon elke keer haren mee uit, daar krijg je weer nieuwe korte haartjes voor terug
Hier sluit ik mij bij aan!
Ook van het invlechten (te lang laten zitten) krijg je hetzelfde als te veel kammen!
Caira schreef:iloveyouJoy schreef:Oooeehh Jobbeltje... die manen zijn misschien net een beetje te lang.![]()
Maarja.. hij struikelt er straks nog over ... (hihiwahha)![]()
![]()
je moet de manen juist niet borstelen want trek je alleen maar de haren eruit en het helpt niks...
wat je het beste kan doen is de manen losjes invlechten, en dna 3 dagen laten zitten.
Veel succes.!!!!!!!!!!!!
tuurlijk wel borstelen, anders wordt het 1 tist
suuzepuus schreef:alsa je vlecht vallen de haren die elke dag vallen zowiso uit. maar door de vlecht blijven ze tussen de andere haren zitten, dus dat hoort gewoon hoor! en vlecht doe je om te zorgen dat de manden door schuren minder slijten. ze worden er echt niet langer van hoor!
Wig_love schreef:Caira schreef:
Veel succes.!!!!!!!!!!!!
tuurlijk wel borstelen, anders wordt het 1 tist
prow schreef:maar mijn pony krijgt nu als je het barsteld haal je een best grote plukken er uit (alleen dicht bij de schoft) is dat erg?
het is niet altijdt alleen als ik de vlechten er uit haal