Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DubbelFun schreef:Paarden zijn van nature bijziend dus het kan zijn dat ze het op die afstand niet goed kan plaatsen en haar brein er iets heel anders van maakt.
Ik heb dat met Boon ook wel eens gehad toen er op afstand een militair voertuig stond wat er een beetje anders uit zagZe liep heel onnatuurlijk met gestrekte benen 'gestresst' er naar toe en toen ze binnen een bepaalde afstand kwam en ze het herkende volgde er een diepe zucht en was ze weer volledig ontspannen en liep er ook zonder problemen zo langs.
DubbelFun schreef:Paarden zijn van nature bijziend dus het kan zijn dat ze het op die afstand niet goed kan plaatsen en haar brein er iets heel anders van maakt.
Ik heb dat met Boon ook wel eens gehad toen er op afstand een militair voertuig stond wat er een beetje anders uit zagZe liep heel onnatuurlijk met gestrekte benen 'gestresst' er naar toe en toen ze binnen een bepaalde afstand kwam en ze het herkende volgde er een diepe zucht en was ze weer volledig ontspannen en liep er ook zonder problemen zo langs.
joyce83 schreef:Ervaring is het beste even niet doen als ze zo is. Ze wordt steeds iets rustiger dus denk dat het dalijk wel lukt en anders als mijn man er is. Ze gaat er niet dood van en de spieren koelen zo ook niet te snel af. Straks maar therapiedeken op doen voor de zekerheid voor de nacht. Het is wat zo'n paard.
DubbelFun schreef:Als ze al uren zo bezig is is het logisch dat ze wat rustiger wordt, het dier moet ondertussen doodmoe zijn lijkt me.
Er zijn hier in de buurt weer een paar mega-aanvallen op schapen geweest, dus ik heb net mijn stroom rondom maar eens goed gemeten... het zit nu op 8K op 5 a 6 draden.
joyce83 schreef:De ander staat al braaf binnen. Ik kan hem nog als lokker inzetten![]()
Ze vind zijn emmer voer normaal lekker, kan het wel proberen. Ze moet toch wat krijgen ze zal genoeg verbruikt hebben.
Ik ga eerst even in huis wat opruimen, hondjes nog even laten plassen en dan hoop ik dat mijn frustratie weg is.