Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelFun schreef:@lynn: het kán door het plotselinge sterke verharen komen, máár ook dát kan ontstaan door het eten van de eikels en het begin zijn van de eikelvergiftiging van de lever. Eigenlijk zou je de plas moeten opvangen en kijken of die nog goed van kleur is; bij een donkerder/bruinige kleur is het foute boel.
Lynn_Nikita schreef:DubbelFun schreef:@lynn: het kán door het plotselinge sterke verharen komen, máár ook dát kan ontstaan door het eten van de eikels en het begin zijn van de eikelvergiftiging van de lever. Eigenlijk zou je de plas moeten opvangen en kijken of die nog goed van kleur is; bij een donkerder/bruinige kleur is het foute boel.
Urine is goed, Ik zal morgen wat bloedbuisjes meenemen en laten bekijken. Ik ken het verharen niet maar las wel dat eikels veel eiwitten bevatten en dacht al misschien daardoor?
Eet nog goed, is levendig, normale mest en urine, geen koorts
@Dais, ik werk dagelijks met een dierenarts samen, lekker makkelijk. Morgen zie ik haar weer en zal het ook met haar bespreken
Dais_ schreef:Verder ben ik een beetje aan het denken wat ik met mijn stallen wil doen. Zijn er hier mensen die zelf hun stallen gebouwd hebben?