Verder een dagje omheining gezet voor het weer slechter weer wordt. Mijn buitenomheining is hout, 12cm doorsnede op 1m50 hoog (mijn grootste paard is een haflinger
) Mijn binnenomheining gallagher koord op 1m20 hoog, 10 cm doorsnede, palen staan hier ook op 2,5m van elkaar, maar dat is meer omdat mn buitenomheining ook om de 2,5m een paal heeft dus dan blijft het ritme het mooist zegmaar (ik ben nogal een neuroot als het daarop aankomt
) Hier staat ook nog een deel schapengaas omheining, die staat achter mijn houten omheining, dus de paarden kunnen er niet aan, maar dat deel grenst aan een wandelpad waar veel honden uitgelaten worden, dus heb het meer laten staan om de honden buiten te houden.@ ClaudiaHS, mooie indeling! Ik zit nog een beetje te spelen met die van mij, heb een laaggelegen stuk wat ik sowieso in de winter wil af kunnen sluiten, maar dan is het even puzzelen hoe ik een track daarrond krijg.
dan heb ik geen tijd meer voor wat anders 

. Ik heb het idd in kleine zakjes laten komen, en gekalkt na een Ph meting en analyse van de grond. Ph meting doe ik dit najaar weer, aan de hand daarvan beslis ik of er dan ook weer gekalkt moet worden.
.