Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zwerte schreef:pol013 schreef:zwerte: de andere kant van het verhaal is dat goed hooi maken echt moeilijk is.
Je moet een goed land hebben, dat goed bewerken, er een hoop tijd en geld in steken en dan hopen op de juiste omstandigheden. Want als je aan alle eerste punten voldaan hebt kan het weer nog roet in het eten gooien en is je hele oogst weer minder.
Klopt helemaal hoor. Ik ben dan ook erg blij dat ik iemand heb gevonden die de moeite neemt. Betaal wel wat meer daardoor natuurlijk!
Maar ik heb toch echt het idee (en velen met mij) dat de boeren er ook steeds makkelijker in worden. Vroeger bestond het sealen alleen voor echt grote balen voor koeien, nu is het al moeilijk om uberhaupt hooi te vinden. Door te sealen kan je het sneller binnen halen en evt meer snedes van het land halen. Dat is voor veel boeren belangrijker dan goed kwalitatief paardenhooi maken. En heel veel mensen denken dat het in pak net zo goed is als echt hooi en dat is dus gewoon niet waar.
Gypsy schreef:Duits bloed in de stamboom misschien?
DubbelDun schreef:palousa_boy schreef:Dan hoop ik dat ze ook echt DAT monster testen, en niet wat van een goede berg pakken.
Dat was dus het eerste wat ik ook dacht.
@Daan: heb je dat monster ter plekke laten verzegelen??
DubbelDun schreef:@lorette: ik heb deze mail voor je van de NL-vertegenwoordiger evdmeulen@home.nl
Erik vd Meulen. Daar heb ik mijn eerste matras ook vandaan. Nu zou ik er wel een 2e bij willen, maar hij is niet bepaald vlot met iets willen verkopenHij reageert iig niet op mijn vragen naar prijs en levertijd.