Oh die had ik even niet aan zien komen. En je dochter dan? Zij rijdt toch op de Tinker?
Ik snap dat 2 rijden teveel is hoor
Mijn vriend reed altijd 2x per week op Diekke en ik ook 1x en 1x longeren en 5x per week wat met Ice doen.
Ik vind dat echt pittig. Wat dat betreft vind ik t wel ff lekker dat ik naar Diekke weinig omkijken heb en mijn vriend ook op Ice rijdt.
Pfff had een oproep gedaan op paardenoppas aan huis groep op FB. Duidelijk omschreven dat ik 1 persoon of een stel zoek en dat ik graag oppas heb die frequenter kan komen voor weekenden en een vakantie.
M’n Messenger overspoeld met reacties van mensen die graag met hun gezin inclusief paardrijdende talentvolle peuters en kleuters willen komen en dan graag voor 3 weken.
Help, hoe wijs ik al dat kroost vriendelijk, maar correct af. Ik wil ook geen 3 weken van huis
Gelukkig nu een reactie van iemand 10km verderop, die t graag met haar 18 jarige dochter of man wil doen en ervaring heeft. Dat geeft weer moed
Deze week de knoop doorgehakt te stoppen met fotoshoots. Ik trek het fysiek vaak niet om zolang laag bij de grond te zitten voor honden of jonge kids. En de lange shoots voor bruiloften en feesten vindt mijn tennisarm niet leuk. Dus over een paar weken de laatste zwangerschap shoot en daarna zijn de weekenden voor mezelf. En dat lucht enorm op. Ik ga een startkaart aanvragen en vaker kamperen
Ps ga mijn Sella zadel verkopen. Geloof dat ie nieuw nu in deze versie uitkomt op eur 3400,00.
Zadel is aanpasbaar op de koudpers, 6 jaar oud, maar niet continu in gebruik geweest en in goede staat. Boom/ kopijzer zijn 2 jaar geleden in de fabriek vervangen.
Wat doet zoiets nog qua prijs?