Als westernruiter is hij echt alles wat ik zou willen in een rijpaard

Je hebt al een aardige paardenverzameling, haha.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij is inderdaad al flink reining getraind, heeft ook al shows gelopen.. Ik heb zelf altijd engels gereden en nu sinds een 1.5 jaar ofzo dat ik veel met een vriendin mee ga. Zij rijdt ook shows en haar paard staat op een trainingsstal (DMI in Ridderkerk) waar ik dus ook veel te vinden ben, en zij heeft me aangestoken. 
Hoop ooit ook zelf zo'n foto te hebben van ons samen haha
*zoekt kwijlende smiley*
xXutopiaXx schreef:Azmay, ik heb wel vaker gemerkt dat paarden wat onregelmatig kunnen gaan lopen als ze dingen spannend vinden. Maar als de rust dan weer terugkeert gaan ze wel weer regelmatig lopen.. dit was bij jou niet het geval begrijp ik?
onregelmatig? Mijn pony was vaak ineens een internationaal dressuurpaard.. Piaffe, passage alles kwam uit de kast
palousa_boy schreef:xXutopiaXx schreef:Azmay, ik heb wel vaker gemerkt dat paarden wat onregelmatig kunnen gaan lopen als ze dingen spannend vinden. Maar als de rust dan weer terugkeert gaan ze wel weer regelmatig lopen.. dit was bij jou niet het geval begrijp ik?
onregelmatig? Mijn pony was vaak ineens een internationaal dressuurpaard.. Piaffe, passage alles kwam uit de kast
.
Ook in piaffe en passage

En herken ik ook
Maar ik ken ze ook wel die zo druk bezig zijn met alles om zich heen dat ze geen enkele stap goed afmaken en dus onregelmatig lijken 

) en hup daar gingen ze allebei.
superpony schreef:Ow, dacht dat je ook een klik hoorde. Daarom reageerde ik, haha.
Ja, ik versta wel wat Duits en in de winkels red ik me aardig. Maar op makelaars sites kijken, is lastig.
Gaat snel was binnen halen. Buren gaan blijkbaar bbq-en en mn tuin staat onder de rook.

leuke verzameling Utopia!
haha 
zit ook een hengst bij dus splitsen is wel nodig (moeten nog bedenken of we hem als hengst verkopen of laten ruinen want dan kan hij nog wat langer blijven of z'n moeder vervangen tzt.. en we kunnen alles in 1 kudde zetten).
geen vaste diameter. De stammen worden op maat gezaagd en dan worden ze gespleten, net zo vaak tot de palen een beetje een normale maat hebben. Daarna krijgt alles een punt en zijn ze klaar voor gebruik. Eventueel halen ze de schors er dan nog vanaf (dat is beter want dan gaan daar geen beesten tussen zitten er er blijft geen water in staan).