Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

de zondvloed was net een beetje weggetrokken, zo raar, van de ene op de andere dag dus een wei vol water zoals op de foto, maar het is ook van de ene op de andere dag ineens weg, met achterlating van een héél zompig weiland.
)
Maar wel heel lekker gereden.

maar je kan dus meteen met haar naar buiten? Fijn!! 

Veiligheid boven allesAnke schreef:Heb respect voor mensen die langer dan 10 jaar getrouwd zijn.
Tegenwoordig is scheiden een hype lijkt het. En zo weer hertrouwd.
Monmaster schreef:Hout vreten: teren../ creotiseren.... Die van mij blijven er echt af. Te koop bij welkoop, soms ook bij bouwmarkten.
Ja mooi weer hier.... Ik kan straks gaan!
Wat een regen gisteren, nix an.
Sorry mensen, in het oosten van het land... Jullie moeten nog even door de zure appel heen bijten!
Owh, ik ben in juli 27 jr getrouwd en 29 jr bij elkaar....kan hoor!
Een fijne trouwdag toegewenst.
En straks hebben ook nog een mooiere omgeving om erop uit te gaan. Dat dier is zo mijn paard, paardrijden is altijd leuk, maar met haar nog net wat meer! Zit alleen nog beetje in over mijn ukje die dan alleen moet blijven. Dat is dan weer een nadeel van maar twee. Maar aan de andere kant vind ik dat het iets is wat ze gewoon moet leren/kunnen, kan altijd handig zijn. 
Caily schreef:Wonen jullie nog niet op julliezelf Bernatte? Geniet van de komende weken