Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
boemel schreef:Solleke Noah, heb je ze gewoon bij de paarden lopen achter een paardenomheining?
Solleke_Noah schreef:Zeker is zijn vriendinnetje er nog, maar Antoinette besloot toch liever Antoine te zijn(het is toch een mannetje vrees ik
)
[ Afbeelding ]
Leuke nieuwe aanwinst de ijslander! Vierganger of vijfganger? Nog een jonkie?
boemel schreef:Oh bij zo’n afvoerprobleem zit je ook echt met je handen in het haar Kojack. Hoe verzinnen ze het om zo aan te leggen.
Waarom kan je geen foto’s posten? Omdat het privé is?
Hier regen en geen sneeuw. Had het liever andersom gehad. Maar, ik heb wel droog kunnen rijden.
Diekke was loeiheet en dan heb je de handjes vol. Ze dendert dan het liefst overal doorheen met de kop hoog en geen controle. Het alternatief is achter de loodlijn, maar wel controle.
Daar kies ik dan maar voor.![]()
Maar zou het liefst wel contact en het neusje er meer uit.
Het is wel een hele brave merrie, maar geen makkelijke qua dressuur. Erg lang paard, hoge halsaanzet en geen heel goed achterbeen.
Maar goed uiteindelijk fijn gereden en lekker uitgewaaid.
Paar niet al te beste foto’s van de bewakingscamera
Ziet er ondanks wat je beschrijft goed uit toch? Ik heb momenteel hetzelfde met mijn pre ruin.. Echt hoor, bit vast, hoofd omhoog en dan zie ik die voorbenen gewoon voor ons uit gaan. Hij ging er maandag vandoor met zn staart in de lucht, het leek net een arabier.. Gisteren met rijden ging hij er ook 2x vandoor.. Uiteindelijk heb ik na een relaxt rondje met neus eruit maar uitgestapt
O.a. ivm mee lezers plaats ik hier niet al teveel privé dingen.