Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Fangio schreef:@ Selka, veel beterschap voor je hond!
Nu het toch over weidebeheer gaat, iemand die onderstaand plantje herkend en weet wat het is?
[ [url=m/DX2xcO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Is het giftig en hoe kom ik er vanaf?Het heeft zo paarse bloemetjes, groeit in groepjes en is al mn gras aan het overnemen
superpony schreef:Plantjes......Ik ken echt nooit namen van planten en bomen. Kan een den en een eik onderscheiden, weet wat brandnetel en JJK is, maar daarmee houdt het wel op. Heel slecht eigenlijk.

maar ik ben dan ook een enorme sneeuwliefhebber, en hier is bijna nooit sneeuw...

Gelukkig geen ernstige verwondingen.
Wat een verhalen zeg! 
Hoop toch niet dat het de komende 2 weken gaat regenen
Lijkt me geweldig! Haha.. maar, met een beetje geluk hebben we de eerstvolgende winter zelf ook de paarden aan huis.. dan kan 't niet meer 

Vind het hier wel gezellig 
Kevin heeft sinds hij met mij is ook iets met paarden
Eerst vond hij het klussen in de stal en het kijken naar mij vooral erg leuk, maar sinds een paar weken is hij ook om en wil hij ook graag leren rijden.. Het gaat hem aardig af, dus we zijn druk bezig om km's in de benen te krijgen!
Hij ziet een huis met paarden in ieder geval 100% zitten en vind dat eigenlijk de belangrijkste eigenschap in de huizenjacht nu: er moeten paarden bij kunnen 
). Inmiddels ruim de 20 gepasseerd, maar z'n echte leeftijd blijft onduidelijk.. maakt 'm niet minder leuk 

En ben zo ontzettend blij met hem!!
Wat een scheet is 't en wat een goed leerpaard!! Ik doe een poging tot reining rijden met hem, wat is dat gaaf zeg!!! 

Het is een 3 jarige hengst, Barock Pinto en nu 3 kwart jaar bij mij denk ik.. Heb hem dus als 2 jarige gekocht en vorig zomer voorzichtig zadelmak gemaakt en de laatste maanden verder doorgereden. Is ook echt een leuk ding en staat nu te koop, voor de juiste koper 

Mogelijkheden te over!!
Zeker als we het juiste object mogen vinden
Azmay schreef:Wat een gedoe en zorgen Selka, sterkte.
Net een uurtje rond gestapt met Diva, graafmachines op de weg, wals achter ons aan, hyper paardje daar net na in een wei waar ik toch echt langs moest. Super gaaf want de emmer raakte duidelijk vol maar ze was toch ook vlot weer kalm en ben er op kunnen blijven zitten.
Heb wel het idee dat ze onregelmatiger werd, had halverwege eens gemerkt dat haar rechterbeen een beetje begon te "ploppen", knakken(geen geluid) of weg schieten zeg maar. Niet zo soepel in ieder geval. Aan het eind van de rit leek het vaker maar ze leek er niet echt last van te hebben dus besloten te blijven zitten (ik kan fysiek eigenlijk ook gewoon niet zo ver lopen) en niet te draven. Ze was helemaal zen op het stukje dorp met de bingo aan spannende dingen na.
Eenmaal terug zaten er een paar steentjes in haar hoef maar niets geks verder en ik zie er zelf niets aan als ze los rond holt.
Iemand al eens zoiets mee gemaakt? Vond het lastig want ze is niet kreupel maar ik voelde wel duidelijk iets linksvoor.