Het paarden aan huis topic deel 10

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:06

Die link tussen uilen en muizen had ik nog niet gelegd.. We hebben nu veel eekhoorntjes, maar die zitten er helaas bijna niet op de nieuwe locatie.

Ja, we hebben echt vooral potentie gekocht. Het huis is oud maar in nette staat. Daar gaan we wss een jaar in wonen zodat we dan helder hebben wat we precies willen verbouwen. Al gok ik dat er vrij snel een dakkapel op komt :+ hoop dat we ergens nog wat geld overhouden (of de jackpot winnen) voor een aanbouw :P
Er staan twee schuren, waarvan we er 1 compleet aanpakken.. die is in erg slechte staat. De ander zal tzt ook een nieuw dak krijgen (heeft nu nog asbestdak), maar dat is laagste prioriteit. De grootste schuur wordt in drie delen opgedeeld: tuinkamer, stallen&poetsplaats en opslag (hooi, menwagens etc).
De weide wordt volledig omheind, en dan maken we er half een verrijkte paddock van (ivm onze shetten die ik niet op gras kan zetten) en de andere helft blijft gras. Daar komt dan ook nog een rijbak en een schuilstal van 40m2 mogen we nog bouwen.

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 34 min geleden

Wij hebben veel muizen, al jaren. Dus ik ben blij met de uilen want die vangen goed mee samen met onze 2 half wilde buitenkatten :j

Die roepen/gillen van die uilen zijn wel vreselijk idd :')

Lys_PPA, Gefeliciteerd met jullie nieuwe woning! Ziet eruit als een prachtige plek en de plannen klinken goed! Veel succes en plezier gewenst *\o/* . Het is veel werk, maar tegelijkertijd ook zo leuk om er helemaal je eigen plek van te kunnen maken <3