Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Van 't weekend het oude schuurtje weggehaald:
Straks even tijdelijk omheinen, dan kan lieve Wilg lekker al daar slapen
En dan volgende week de schuilstal erop. Eind oktober dan de blijvende omheining plaatsen
Dit wordt een prima winter plekje voor de oudjes denk ik zo

Wij hebben 6 kleine konijntjes en die eten 20kg per maand
.
. In het weekend is het trouwens wel een uurtje later, maar langer niet want dan voel ik me schuldig dat ik in bed lig en hun op stal staan
. 

cheybinky schreef:Hoi! Ik ga met jullie meelezen, en vooral ook lekker teruglezen. Ik ga met mijn vriend volgende week kijken bij een huisje waar de paarden aan huis zouden kunnen staan. Het gaat dan om een 30 jarige fjord, een tinker ruin en een 3e maatje in de toekomst. Dat het echt wat wordt is natuurlijk altijd een kleine kans... maar wie weet. Verder is het voor ons dan ook een verhuizing van de randstad naar het oosten.. ook spannend. Overigens zijn wij wel al zeker dat we die kant op willen, dus dat is fijn!
Wat voor ruimte vinden jullie belangrijk voor 2/3 koudbloeden die echt weinig gras mogen?
We hebben nu de stalen balken in bestelling die nodig zijn om de binten hoger te plaatsen zodat ze er ook daadwerkelijk in passen
Stalwanden komen in september
staldeuren voor naar buiten hebben we al liggen en dan ergens tussendoor nog ff een nieuw vloertje storten 
En straks stallen met uitloop, dus dan maakt het nog steeds niet uit 
_Tarzan schreef:De mijne zet ik buiten zodra m’n zoontje en ik wakker zijn en gegeten hebben, helaas dus niet aan huis dus een andere planning gaat niet.
Tot Hoelaat laten jullie de paarden in de winter buiten? (De paarden die de nacht op stal gaan)
Lynn_Nikita schreef:12 konijnen, hier is er nog 1, ja zielig maar uitsterf beleid, als die er niet meer is is het ook klaar met de konijnen
). We moeten de konijntjes trouwens nog wel verhuizen, ze wonen nog bij mijn ouders. We hebben nog geen tijd gehad om een nieuwe ren te bouwen hier en ik wil het wel goed doen. Want ookal zijn ze 8 en hoef ik geen nieuwe nijntjes meer, ik wil ze gewoon een goede oude dag geven en ik zou het zonde vinden als ze door een vos, roofvogel, kat of marter gepakt worden
.cheybinky schreef:Hoi! Ik ga met jullie meelezen, en vooral ook lekker teruglezen. Ik ga met mijn vriend volgende week kijken bij een huisje waar de paarden aan huis zouden kunnen staan. Het gaat dan om een 30 jarige fjord, een tinker ruin en een 3e maatje in de toekomst. Dat het echt wat wordt is natuurlijk altijd een kleine kans... maar wie weet. Verder is het voor ons dan ook een verhuizing van de randstad naar het oosten.. ook spannend. Overigens zijn wij wel al zeker dat we die kant op willen, dus dat is fijn!
Wat voor ruimte vinden jullie belangrijk voor 2/3 koudbloeden die echt weinig gras mogen?
!Met een paddock paradise systeem kun je best veel bewegingsruimte creeëren voor de paarden. Als ze toch niet veel gras mogen dan heb je ook geen hectare nodig lijkt me!
.