Het paarden aan huis topic deel 10

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:54

Bij mij was de rust na de laatste ruzie weer een beetje teruggekeerd, maar gisteravond gingen ze opnieuw flink tekeer. Omdat ik vandaag een kantoordag heb, heb ik ze toch maar gesplitst laten staan. Dan hoef ik in ieder geval niet bang te zijn dat er iets heftigs is gebeurd als ik thuiskom. Maar ideaal is het niet, dat gescheiden zetten. Gelukkig hebben we straks veel meer ruimte, dus misschien is splitsen dan niet meer nodig.. of in ieder geval een stuk makkelijker.

Wat betreft het hooi: ik ben benieuwd of we dit jaar van eigen land kunnen hooien. Het lijkt me wel mooi om dat in ieder geval één keer mee te maken, gewoon voor het idee haha.

Mooie koets trouwens, Marit! Wat voor eentje is het? Je hebt die nog snel weten te vinden.

Leuke marathon trouwens ook ;)
Afbeelding

_Lorette_

Re: Het paarden aan huis topic deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:46

Ik heb waar het kan graag onverpakt hooi, maar het lijkt inmiddels bijna een utopie te zijn...

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:31

Ik kom er even in om :=

Ik was al vol, maar de buurman kwam net nog 15 hooibaaltjes en 6 strobaaltjes cadeau geven. Nu is het echt overvol _O-

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:39

Doe mij ook zo'n buurman!

Hier allemaal lieve buren, maar niemand meer met hooi of stro (allemaal al opgekocht door mij _O- )

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:40

Lys_PPA schreef:
Bij mij was de rust na de laatste ruzie weer een beetje teruggekeerd, maar gisteravond gingen ze opnieuw flink tekeer. Omdat ik vandaag een kantoordag heb, heb ik ze toch maar gesplitst laten staan. Dan hoef ik in ieder geval niet bang te zijn dat er iets heftigs is gebeurd als ik thuiskom. Maar ideaal is het niet, dat gescheiden zetten. Gelukkig hebben we straks veel meer ruimte, dus misschien is splitsen dan niet meer nodig.. of in ieder geval een stuk makkelijker.

Wat betreft het hooi: ik ben benieuwd of we dit jaar van eigen land kunnen hooien. Het lijkt me wel mooi om dat in ieder geval één keer mee te maken, gewoon voor het idee haha.

Mooie koets trouwens, Marit! Wat voor eentje is het? Je hebt die nog snel weten te vinden.

Leuke marathon trouwens ook ;)
[ Afbeelding ]

Gave foto zeg!

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:08

Lastig Boemel, ik zou denk ik ook straks nog eens proberen overdag samen en overdag apart en anders is het niet anders.

Fijn zo'n buurman!

Ik heb net voor het eerst les gehad van Patrick en ben echt wel te spreken over hem. Zit nu op de maandelijkse route, hopen dat die nu beter doorgaat. Scheelt misschien dat we nu het betere seizoen in gaan qua buitenbakken.

Paardengek81

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:13

Hier ook 2 met problemen met voordroog. T was eerst alleen de shet en dacht altijd dat het andere oorzaken had. Nu sinds een jaar een nieuw paard bij op stal en ook problemen (beide dunne mest). We hooien alles zelf en t gaat echt heel droog in t folie,maar toch fermentatie proces dat effect heeft. We hebben ook een deel in kleine onverpakte baaltjes, dus daarmee kunnen testen. Hebben alleen niet genoeg opslag om alles onverpakt te hooien...