Mag ik mij hier ook melden? Mijn paard gaat per 1 oktober op pensioen en komt bij mijn pony’s in eigen beheer te staan, helaas niet aan huis maar wel heel kortbij huis

We hebben zelf een wei met 2 stallen, daarachter een schuurtje voor opslag waar ik 2 watertanks heb staan, een kast voor de spullen, het voer en opslag voor hooi en stro (ligt nu alles dat nog over is van vorig jaar in). Voor en naast de stallen is een deel bestraat en daar wil ik de paarden in de winter laten lopen als het weer te slecht is en om de weides te behouden. En dan nog een stuk wei dat opgedeeld is in 2 stukken.
Sfeerfoto:
Voor de stallen hebben we een bankje staan, deze is nu geverfd zoals ik graag wilde en vorige week heb ik een paar leuke kussentjes voor erop gekocht

Ik vind het ergens heel jammer dat ik wegga van pension omdat het daar natuurlijk super gezellig ie, maar verheug mij er ook op om mijn paard in eigen beheer te hebben en hem zo te kunnen houden als ik zelf graag zie!
De bewoners:
Mijn inmiddels 22 jarige ruin Tarzan die helaas artrose in de voorbenen heeft.

Mijn eind juli gekochte mini pony Rocky

En dan staat er nog een zwarte shet (die noem ik gewoon zwarte aangezien zijn naam hetzelfde is als ons zoontje)