Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fabster schreef:Nou, mijn man bekijkt t met argwaan. Hij had 2 katten toen ik hem leerde kennen. Ik 3 katten, 3 chinchilla’s en 5 fretten. De fretten en chinchilla’s zijn uitsterfbeleid geworden, dus die heb ik al lang niet meer. Maar 5 paarden, 2 honden en 2 katten zijn voor hem toch wat te veel van het goede
. Dus ook nu weer wat uitsterfbeleid erin. Niet alles wordt vervangen als het om valt. Maar naar 0 gaat t niet. Lijkt me vreselijk!
Selka schreef:He balen [***]! Je man heeft stiekem wel een beetje gelijk maar dat geven wij natuurlijk nooit toe!![]()
Vriend doet wat hij kan maar werkt te veel om in de dagelijkse verzorging te helpen. Mest rijden etc doet hij wel braaf meeen de hij is mede eigenaar van de Shire dus zodra die mak is gaat meneer ook weer rijden.
Kategida schreef:Nu we het over bedrading hebben...![]()
Met mini's, zou je dan eventueel van de grond tot de laagste balk kippenomheining of schapenomheining kunnen doen? Of klinkt dat als een gek idee :p
ClaudiaHS schreef:Kategida schreef:Nu we het over bedrading hebben...![]()
Met mini's, zou je dan eventueel van de grond tot de laagste balk kippenomheining of schapenomheining kunnen doen? Of klinkt dat als een gek idee :p
Dat kan prima met gaas.
Ik had gewoon een heel dun oranje stroomdraadje op 30 cm gemaakt.
Stond geen stroom op, maar dat maakt het voor hem een stuk lastiger om er onder door te kruipen.
jeannaa schreef:JaMini’s is dat zoiets als geiten binnen houden?
Kategida schreef:Nu we het over bedrading hebben...![]()