Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Antheman schreef:Janinevv schreef:Dus paard is echt voor de groot hoofden?![]()
Ik heb draver maar niet groot hoofd, was alleen aan het neuzen want haar hoofdstel is nou ehm.. oud.
dravers hebben vaak maat pony, met verlengd bakstuk.
_ENGEL_ schreef:Caily volgens mij bedoel je verticuteren. Super mooie stallen!
Morgen word er de bestrating op mijn landje uitgebreid!!! Om het vast winterklaar te maken.
Ben even benieuwd naar jullie meningen:
ik heb 3 stukjesweide van circa 800m2.
Ik wissel mijn kleine tinker en a pony elke 2 weken, wat super gaat.
Wat te doen vam de winter? Er staat 1 ruime schuilstal met (straks)verharding van circa 70m2. Zal ik ze dan 2 stukken geven om kapot te laten lopen of het bij 1 stukje houden? Lastig hoor...
Fabster schreef:_ENGEL_ schreef:Caily volgens mij bedoel je verticuteren. Super mooie stallen!
Morgen word er de bestrating op mijn landje uitgebreid!!! Om het vast winterklaar te maken.
Wat te doen vam de winter? Er staat 1 ruime schuilstal met (straks)verharding van circa 70m2. Zal ik ze dan 2 stukken geven om kapot te laten lopen of het bij 1 stukje houden? Lastig hoor...
Verticuteren is volgens mij het mos ed eruit halen. Niet beluchten.
_ENGEL_ schreef:Caily volgens mij bedoel je verticuteren. Super mooie stallen!
Tinky12 schreef:Zapje schreef:Spuiten hier meerdere mensen met mcpp/mcpa? Ik gebruik nu roundup maar dat is op. Twijfel wat nu te bestellen.
Ik gebruik mcpp/mcpa, is ook absoluut troep maar de roundup is grotere bende en meer belastend voor het milieu.
Fabster schreef:Haha! Mss moet je andere schoenen voor haar kopen. Tis haar smaak niet