Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lynn_Nikita schreef:@zapje, ik heb het 1 keer met een handmachine gedaan die ik gehuurd heb, mocht het ooit nog eens nodig zijn laat ik een boer komen dat was bijna niet te doen namelijk op 8000m2
greendragon schreef:Ik ga dit weekend weer een landje bemesten met mijn eigen compost/mest... En dan hobbel de hobbel met de sleep er achter aan. Kalken hebben we het najaar gedaan.
Gisteren hadden we een kraantje gehoord om de geul te graven voor de haagplanten in het weiland. ook de gaten gegraven voor de 5 fruitbomen in de tuin.. Alles is nu een vieze kleibende...
carika schreef:greendragon schreef:Ik ga dit weekend weer een landje bemesten met mijn eigen compost/mest... En dan hobbel de hobbel met de sleep er achter aan. Kalken hebben we het najaar gedaan.
Hoe bemest jij met je eigen compost. Heb jij een trekker+kar of doe je dat met de hand?
Ik zit te denken of ik straks gewoon met de kruiwagen kleine hopjes kan maken en dan met de sleep verspreiden.
Selka schreef:Vind de shet drinkbak zo schattig hihi
Zapje schreef:@Hilary, ik dacht niet bemesten is arm gras = veel fructaan dus onwenselijk? Denk jij daar anders over? Ik lees nog wel eens wat tegenstrijdige dingen.
Ik ga me nog verdiepen in dat verticuteren. Met de hand zie ik alvast niet zitten
greendragon schreef:Selka schreef:Klinkt goed greendragon. Was dit via Gelders landschap?
klopt!