Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
manzano schreef:Ik ken marjoman niet, maar als ik google zie ik kaptooms voor 120/130 euro. Dan is 100 euro leuk, maar niet extreem goedkoop toch?
boemel schreef:Ach Horsii dat is pijnlijk. Ik hoop dat het meevalt voor je.
Ik zou niet weten wat voor ding je bedoelt DubbelFun, maar je hebt i.i.g. vast genoeg van die dingen voor de rest van leven![]()
Hier is de miezer nú toch wel regen. De paarden mochten even los in de bak als uitstapje voor vandaag. Ze hadden wat aanmoediging van mijn vriend nodig, maar daarna gingen ze goed uit hun plaat. Mirtje heeft vele malen minder de rem erop.
Nu het hooi naar de schuur is verkast en ik een voerwagen heb, is er plek voor een poetsplek. Binnenkort maar eens de boel gaan herinrichten. Ik heb nu op 30m2 een paar pallets met strooisel, een dekenrek, zadelkasten en voerkist. Het zou op zich makkelijk moeten passen.
We gaan zo een vriendin ophalen en samen naar Epplejeck. Mijn vriend heeft nog koopwensen![]()
Die koopjeshoek (nou ja, t is een behoorlijke ruimte “ is te geweldig daar.![]()
Echt niet goed om op 10 minuten rijden van huis te hebben
Lynn_Nikita schreef:EJ is hier ook een uur rijden, ben er pas 1 keer geweest. verder ligt hier niks in de buurt op 1 winkel na waar ik alleen naartoe ga als ik dringend iets nodig heb, is echt een rommelwinkel.
Stro 35 euro groot pak
hele droge Voordroog 60 of 70 afhankelijk waar ik het haal ( eigen of bij die pensionstalling, 70 is eigen maar wel veel grotere rollen)
Vlas wordt hier een rommel bij 2 van de 4 daarom de keuze voor stro. Dit heeft wel veel meer volume afval dus 2 keer per week moet ik afvoeren met een grote kiephanger.
Hoefsmid is hier vooral omhoog gegaan, waar het een paar jaar geleden 30 euro was is het nu 45 meen ik met kappen en ijzers meen ik al 90 euro