Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Selka schreef:Mooie stallen [***]! Maarre er is wel wat geknoeid bij de schuilstal
Heeft iemand van jullie zelf de omheining geplaatst? Heb nu meerdere offertes binnen en het plaatsen ligt tussen de € 10.000 en € 11.000. Dat vind ik nogal een boel geld. Ik vraag mij af of het mogelijk is zelf ook netjes te doen.
Edit: wel handig om te vermelden dat het om een houten omheining gaat waarvan een deel met gaas moet worden bekleed voor de honden.
fokfanaat schreef:Ik heb damwand op de schuilstal en geen last van condens, maar ook op een hooischuur, en daar wel extreem last, dus halfopen of niet maakt veel verschil
Selka schreef:Wendy, enig idee hoe lang jullie bezig zijn geweest? 1 week, 1 maand?
Oja en hoeveel meter hebben jullie geplaatst? Wij zitten op 1000 m. en de professionals rekening 2 weken voor het plaatsen.
belle_boef schreef:Moet je alles vanaf de grond aan opbouwen Karin? Zelf doen scheelt echt heel veel.