Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Het zij zo... 

Ik ben blij haha
Ik had niet eens de gelegenheid om eraf te springen. Eindelijk verlost van de stoet moest ik nog naar huis, maar kwam ik de koets weer tegen. Zaten we samen in de sloot. Hij heeft toen zijn hele checkligament vernield. Was één zwart gat. Prognose was niet heel goed en hij moest lang op rust, maar hij sprong na een paar maanden overal uit (ongeacht hoogte van de omheining) en is diverse keren gevangen door de brandweer. Toen hij op de spoorlijn liep, was ik er klaar mee. Laten scannen met het verhaal erbij. De dierenarts zei dat ik hem dezelfde dag weer normaal mocht rijden als zijn been het zo goed hield met al dat springen. Hij heeft er nooit meer last van gekregen, maar hij heeft er wel littekenweefsel aan overgehouden.
DA was ook echt optimistisch. Misschien ook wel omdat we dachten dat het een andere pees was en dan was revalideren lastiger geweest. Maar over 1,5 week gaan stappen al, klinkt me niet zo slecht in de oren. En als ze niet meer kreupelt mag ik ook stappen onder de man