Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jes schreef:Lynn geef je haar op de trailer ook brok?
Onze paarden zijn gewend dat er eten in de trailer ligt voor ze (krachtvoer) dus gaan erg graag de trailer in.
Hier Cascade en Castello weer mok, hopelijk volgend jaar niet meer, dan hebben ze een inloopstal met betonvloer en daar ook hooi en water.
Dus hopelijk minder modder bende en dus geen mok, waar ze nu staan wordt het flink modderig helaas.
Gelijk begonnen met honingzalf smeren in de hoop het beter onder controle te houden dit jaar.
Zapje schreef:Wauw Karin! Heel mooi. Weet je ook watvoor lampen het zijn?
belle_boef schreef:Dat is schrikken. Gelukkig kreeg je het opgelost. Ik vind het gras er ook al heel verleidelijk uit zien maar ook nog te vroeg.
Karin_deB schreef:https://www.led-bouwlamp.net/led-bouwlamp-150w-zwart
Voor professioneel gebruiken raden ze de 200W aan.
De palen heb ik gratis gekregen, die zijn helemaal gestript en weer opnieuw bedraad en dan deze lampen erop laten zetten door een lasser.
Schrikken Marlies! Gelukkig snel opgelost.
ClaudiaHS schreef:Selka ik zaai met een paardenmengsel wat ik bestel op de Duitse eBay.
Is superspul. Vorig voorjaar kwam het in 5 dagen al op.
Wordt hier gratis binnen 3 dgn bezorgd en hij is goedkoop.
Lastige plek indd Merexa maar zo te zien 'valt het mee' toch.
Ik zal als ik er aan denk morgen eens foto's maken van hoe de wei en track nu is.
Flew schreef:ClaudiaHS schreef:Selka ik zaai met een paardenmengsel wat ik bestel op de Duitse eBay.
Is superspul. Vorig voorjaar kwam het in 5 dagen al op.
Wordt hier gratis binnen 3 dgn bezorgd en hij is goedkoop.
Lastige plek indd Merexa maar zo te zien 'valt het mee' toch.
Ik zal als ik er aan denk morgen eens foto's maken van hoe de wei en track nu is.
Heb je een linkje?
Edit: die heb je net geplaatst.