Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fabster schreef:Ik hoorde van mijn vader dat het bij ons ook aardig onder water staat. Op Ameland vanmorgen wel regen, maar verder aardig weer. Wel heel veel wind! En wat zou ik hier grasg rijden met Caj! Ik ga toch eens zoeken of ze ook iets anders verhuren dan alleen een stal of weiland. Dan vind ik het echt het overwegen waard om mijn paard mee te nemen.
Hoeveel spuitbussen van Bucas weet ik niet, DoublevV. Van de spuitbussen van de Action heb ik er 2,5 nodig. Maar dat zijn wel kleintjes.
DoubleVv schreef:Fabster schreef:Ik hoorde van mijn vader dat het bij ons ook aardig onder water staat. Op Ameland vanmorgen wel regen, maar verder aardig weer. Wel heel veel wind! En wat zou ik hier grasg rijden met Caj! Ik ga toch eens zoeken of ze ook iets anders verhuren dan alleen een stal of weiland. Dan vind ik het echt het overwegen waard om mijn paard mee te nemen.
Hoeveel spuitbussen van Bucas weet ik niet, DoublevV. Van de spuitbussen van de Action heb ik er 2,5 nodig. Maar dat zijn wel kleintjes.
Helpen deze ook goed.? Wist niet dat ze er daar ook hadden
Hilary schreef:Ik denk dat vrachtwagenzeil het beste werkt, dat is sterk en kan windvlagen ook goed hebben. Het is wel vrij zwaar volgens mij, dus het dak moet wel sterk genoeg zijn.
Afdekzeil zou ook kunnen, maar ik denk dat dat sneller herrie maakt in de wind en ook sneller scheurt.
Edit: das ook een goed idee, Fabster!