Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DubbelDun schreef:Iemand enig idee hoelang het mag duren dat een paard pusoogjes heeft ?? Elke dag smeer ik die zalf in Peps zijn ogen, maar het is nog steeds niet over.
DubbelDun schreef:Ik spoel het niet echt schoon, maar haal er wel een schone vochtige doek/tissue langs en dan zalven.
Hij heeft geen vliegenkap op, want dan moet ik die telkens afdoen en daarvoor is ie niet handmak genoeg voor. Hij heeft wel van die vliegenfliebertjes aan zijn halster zitten.
Maartje_M schreef:_Penotti schreef:Staan ze ook 24.7 op gras maartje?
In de paddock/stal hoeven ze ook niet aan.
Ik heb hier in de nacht ook geen graasmasker om.
In mijn paddock staat ook grasZe lopen het ieder jaar meer kaal, maar het is nog niet kaal genoeg
rover_ schreef:Mooie vooruitgang met Peppi DD. Je hebt al veel bereikt in korte tijd.
Wat voor zalf is dat? Handig als het de vliegen weghoudt.
DubbelDun schreef:Vandaag weer een babystapje; bij het optillen van de voorhoeven even de hoef vastgehouden en uitgekrabt. Het is nog wel steeds of je een houten klaas vraagt zijn been te buigen
Achterbenen mag ik nog niet echt aankomen, laat staan op tillen, maar ik mocht ze wel inspuiten met een anti-vliegen middel zonder drama.