Gaaf trouwens zo voor het eerst buiten er op! Jij bent goed bezig
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik huur mijn woning, stal+paddock en weiland alledrie van een andere particulier, maar wel binnen cirkel van 300 meter, dat is echt puur geluk. Ik ben op alledrie de locaties volledig vrij in wat ik doe, heb dus een zadelkamer/poetsplaats hier in de garage en paard wel eens in de tuin om te wassen met warm water in de zomer (of om binnen aan tafel samen een koekje te eten
), gebruik de boxen niet, maar heb de paarden op de stoep/verharding, aansluitend op de bak die nu paddock is, en weiland kregen we echt als hooiland van 15 jaar oud onbemest, dus omheining er omheen en voor de rest ons maar redden. Is dus heel veel geluk en samenloop van omstandigheden, zo mooi krijg ik het nooit meer, en dat weet ik verdomd goed.
Caily schreef:Kristel. Is Viola weer helemaal de oude?
maar wel oke! Het is nu (19 jan) een jaar geleden dat ze bevangen raakte en ik dacht echt dat het einde verhaal was maar met een topsmid en fijne kliniek en goede beleiding (en heel veel drugs) is ze er dus helemaal bovenop gekomen. Ik denk dat het zo na nog eenmaal bekappen helemaal uit de hoef is. Haar stand moet wel goed worden bijgehouden want ze heeft wel een lichte kanteling bleek uit de foto's. Ik denk zelfs voorzichtig aan een endurancewedstrijd, kortste afstand als een soort come-back revanche 
Ik ga straks even bellen of het nu niet kan met de vorst... komende week is het iets zachter en alles droogt zo mooi op nu. 
ClaudiaHS schreef:Dat is mooi om te horen Kristel.
Ik wil ook graag en stuk bestraat en mn schuur ook (ondergrond schuur is zand nu, behalve de stallen die staan op beton).
En graag een stuk voor de schuur ook bestraten. Ong 13x5.5 meter.
Ik kan zeer waarschijnlijk 150m2 bestrating krijgen voor weinig.
Alleen zal daar wel de hele grote hoeveelheid wit zand onder moeten ben ik bang.

een uitgebreide wormspuit gegeven.
. Wij hebben wel geen kinderen, wat een en ander uiteraard veel makkelijker te regelen maakt.
Ik heb zelf helaas het technisch inzicht van een komkommer...