Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Timmie2000 schreef:Als het zo goed werkt waarom gaat dan het gros voor de bekende bakvulling zoals de agterberg. die vele malen duurder is?
maresie schreef:vandaag en morgen gaat er bij ons kokos in de rijbak die nu super zwaar is
robeer schreef:Heeft iemand hier ervaring met een buitenbak met kokos en drainage toevallig. Ik wil dit voorjaar/zomer een bak aan gaan leggen en zit aan deze combinatie te denken. Blijft de bak dan droog/goed te rijden na regenval?
Zammie schreef:maresie schreef:vandaag en morgen gaat er bij ons kokos in de rijbak die nu super zwaar is
Welke soort krijg jij erin?
En ook voor de anderen, die het al in de bak hebben liggen: welk soort (bij wie weg)?
robeer schreef:Oke. Dus alleen drainage is in jouw ervaring ook al goed om een rijdbare bak te houden voor wat betreft plassen. Ik nheb namelijk een ontzettende hekel aan een natte bak met veel plassen (jeugdtrauma). Ik zou dan wel kokos kunnen gebruiken voor de toplaag neem ik aan zodat deze minder zwaar en goed rijdbaar wordt.
DubbelDun schreef:Vandaag ontving ik al mijn gratis proefpakketje met Husks en vezels
@moreson: bedankt voor de snelle service![]()
Morgen eens gezelling in het zand spelen er mee