Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

mirkip schreef:Ja dat hoop ik ook! Denk dat er dan een 'last' van menig mens schouder zal vallen.
En ik neem aan dat ze die kans ook grijpt op de 27ste. Anders maak je jezelf natuurlijk helemaal verdacht! En zijn alle autoriteiten gealameerd en heeft ze niet langer het voordeel van de twijfel. Maar dat zal ze zelf ook wel begrijpen. Als ze wil dat het stopt moet ze komen op de 27ste.Citaat:Hoe zou zo'n iemand nu wakker worden elke dag
Ellebel schreef:Citaat:Hoe zou zo'n iemand nu wakker worden elke dag
Met een goed geprek met al haar 20 verschillende persoonlijkheden......
Citaat:hoe is het nu met dak weet je al wat je gaat doen
Verafjord schreef:jullie horen nog vele jaren samen te blijven
Rivano schreef:Citaat:hoe is het nu met dak weet je al wat je gaat doen
Zie het nog heel even aan, laat dan nieuwe Xrays maken, die laat ik vergelijken met de vorige, en als ze achteruit gegaan zijn dan laat ik hem inslapen. Zijn ze gelijk gebleven dan ga ik twijfelen, zijn ze verbeterd dan hangt het af van de mate van verbetering of hij zeker in leven blijft. Wordt hij ingeslapen dan laat ik hem de laatste 2 weken (als dat kan) helemaal volpompen en volspuiten met pijnstillers zodat hij de 2 mooiste weken uit zijn krijgt.

Jaan81 schreef:Verafjord schreef:jullie horen nog vele jaren samen te blijven
ABSOLUUT!!!! Als iemand het verdiend om bij elkaar te blijven, zijn jullie dat! Jij, omdat je zoveel zorg, geld, tijd en vertrouwen in hem hebt gestopt en hij, omdat hij het toch aandurfde om iemand te gaan vertrouwen.
Luckystory schreef:Oei, hier schrik ik van. Gaat het zo slecht met Dak?
Luckystory schreef:Maar hou er wel rekening mee dat je bij artrose
kan dat er ook wel af. Geen idee wat Xrays van 4 benen tegenwoordig kost. Maar ik kan hem niet laten inslapen zonder te weten of het niet misschien ietsje beter geworden is. (zijn hoeven voelen al maanden normaal aan, voorheen waren ze altijd ijskoud.) mirkip schreef:Is xxxechte naam wel xxx?![]()
Wie weet leeft ze al jaren onder een valse naam

Rivano schreef:Klopt, maar het is zo moeilijk beoordelen omdat hij ook die HKO klasse 4 aan beide voorhoeven heeft, die Sesamodoise aan 2 voorhoeven, en spat, en weet ik wat nog niet allemaal meer. Elke dierenarts zou hem op basis van de fotos direct laten inlslapen, maar als ze hem zien dan kijken ze hun ogen uit. Maar nu... nu is hij zielig hoopje paard. dus ik ga een datum stellen om een datum te prikken voor de xrays. Moet er nogal wat voor regelen want ik heb ook geen auto met trailer, en dierenartsen doen zoiets alleen maar door de weeks als iedereen moet werken. Dus denk dat ik zo'n paardentaxi doe. Met het geld dat ik van Mandy krijgkan dat er ook wel af. Geen idee wat Xrays van 4 benen tegenwoordig kost. Maar ik kan hem niet laten inslapen zonder te weten of het niet misschien ietsje beter geworden is. (zijn hoeven voelen al maanden normaal aan, voorheen waren ze altijd ijskoud.)
Maar het MOET gewoon beter zijn. Moet , moet , moet!!
) Zo zie je maar, meningen verschillen.
ijsklontje schreef:nee op zich niet, maar ik meen me te herinneren dat ze alle brieven naar haar laatste adres in Duitsland stuurde.