Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
joyce83 schreef:Gisteren helaas toch de hond moeten laten inslapen. Ze ging vanaf donderdag hard achteruit. Ze kreeg elke dag nu bulten/spierontstekingen over het lijf. Soms 2 per dag of 3. Donderdag ging het ook bij de kop en ging het derde ooglid ook opzwellen. Toen heeft ze een prednison prik gekregen. Toen besloten maar helemaal op volle prednison te gaan en het dossier door te sturen naar Vught voor de internist. De bulten werden wel minder en gingen weg donderdag.
Vrijdag wilde ze maar niet eten, dus kreeg ik ook medicatie erin. Middag weer naar dierenarts, spuit voor misselijkheid en weer prednison spuit hoge dosering. In de avond wel nog gegeten maar de bulten trokken niet weg. Zaterdagochtend toen ik beneden kwam was het duidelijk, hier kon ik niet mee verder. Ze kon bijna niet lopen, gedurende de ochtend werd het staan ook teveel. Helaas op 7 jaar in laten slapen. Ze had een autoimuunziekte, maar niet duidelijk welke precies, ja in de mond CUPS en die cellen vonden ze ook terug in het lijf. Pff wat zullen we haar gaan missen.
boemel schreef:Net zonder dat ik ook maar iets aan zag komen met het paard waar ik op proef reed, bijna omgeklapt.
Ze ging recht de lucht in. Ik ben gevallen. Wel iets bewust, want ik was bang eronder te komen. Paard is naast me half op kont terecht gekomen.
Ik ben recht op rug en stuitje gevallen en heb echt veel pijn inmiddels.