Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xXutopiaXx schreef:Oh mannn.. wat een enge verhalen komen er weer voorbijEn dan zijn er nog mensen die durven te zeggen dat paardrijden geen sport is... sterker nog: met paarden omgaan is al een risico-sport
MarloesHJ schreef:Ayasha, ik maak mij ook altijd drukker om mijn paard dan om mijzelf als ik er vanaf val.
Een keer 45 minuten na een val een hyperventilatie aanval gehad, iedereen om mij heen half in paniek en ik heel kalm ondanks de hyperventilatie aanval.
Begin december gevallen door een ander paard wat in volle galop voorbij kwam gescheurd in de bak en was toen ook meer met mijn paard bezig en het regelen dat ik weer thuis kwam (alleen naar de bak met twee paarden zoals normaal) dan dat ik beter misschien even had kunnen gaan zitten wachten aangezien nu blijkt dat ik twee enkelbanden goed geblesseerd heb. Ben nu pas sinds een weekje weer beter gemeld op het werk en loop lange stukken nog steeds met krukken en paardrijden zit er voorlopig nog niet in.
Prairy schreef:Ik ben eens op mijn bijrijdpaard in volle rodeo door de bak gegaan, toen wel blijven zitten (andere keer niet), in vol zicht van de kantine.
Toen ik later in e kantine verkondigde dat ik ervandoor moest want ik had motor rijles zat iedereen me aan te kijken of ik gek was want dat was zo gevaarlijk
Toen heb ik maar eens gevraagd wat ze van paardrijden vonden
DuoPenotti schreef:Die ga je niet meer verslijten
Akshay schreef:Olympia, wat een goed idee!!
Hij gaat af als hij "impact" meet dan of?
Op mijn paardentags staan mijn telefoonnummer én die van mijn vriend. En " geen gehoor, dan 112!" (Als mijn paard ontsnapt is, en ik pak mijn telefoon niet op, dan ben ik vast stuk gegaan.)
Het regent hier gelukkig weer! Ik begon alweer de bodem van de plassen te zien, dus maar goed dat ze weer bijvullen!