Als ze echt plat liggen met hun achterbenen zo stijf....
Ik weet niet, dan ga ik het toch altijd even checken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ruitje schreef:Hahaha ja zo'n situatie was dit ook
Als ze echt plat liggen met hun achterbenen zo stijf....
Ik weet niet, dan ga ik het toch altijd even checken
Rocamor schreef:Dat inslapen in de box vind ik ook niet handig. Je krijgt zo'n dier er amper nog uit.
Ik neem aan dat jullie met contracten werken. Is een extra blaadje naast het contact niet een idee. Zodat men er van tevoren over kan nadenken dat mocht het gebeuren, ze voorbereid zijn. Zo'n soort beslisboom.
ruitje schreef:Het gaat mij om de eigenaren die zeggen 'het is goed zo' : Hij word volgende week ingeslapen. Dan kun je respectvol meedenken over wat er allemaal geregeld moet worden, vaak zijn eigenaren namelijk zo erg bezig met de emotie in het laatste stuk. Die denken niet aan praktische zaken. Daar zijn wij dan weer voor
Rocamor schreef:Ik neem aan dat jullie met contracten werken. Is een extra blaadje naast het contact niet een idee. Zodat men er van tevoren over kan nadenken dat mocht het gebeuren, ze voorbereid zijn. Zo'n soort beslisboom.
Sclimpre schreef:Dat zou ik nu net niet doen. Liever in de eigen vertrouwde omgeving, het is het laatste wat je voor je maatje kan doen. Paard onder zeil is niet prettig, maar het is wel de realiteit.