Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kymalin schreef:Heb even gekeken maar dat zijn besloten groepen
tienus63 schreef:Nationaal park de hoge Veluwe is inmiddels hermetisch afgesloten om komst van de wolf in dat park te bemoeilijken.
https://www.nd.nl/nieuws/nederland/nati ... kVeT9Omzhg
Vraag me af of dat wolvennest omgeving Kootwijk dan zich dan net buiten de hekken van het nationale park bevindt.
Kymalin schreef:@Nine Ik niet en ik hoop ook niet dat het zo ver komt dat dat nodig is. Ik vraag me ook af of je het redt met een mes. Dan moet je al precies op de juiste plek steken en zie dat maar eens te doen als jij of je dieren aangevallen worden.
Ik denk dat de bumper van Loretta efficiënter is![]()
nine1987 schreef:Kymalin schreef:@Nine Ik niet en ik hoop ook niet dat het zo ver komt dat dat nodig is. Ik vraag me ook af of je het redt met een mes. Dan moet je al precies op de juiste plek steken en zie dat maar eens te doen als jij of je dieren aangevallen worden.
Ik denk dat de bumper van Loretta efficiënter is![]()
Ja maar.. Mijn paard heeft geen bumper...
karuna schreef:Maar je kunt tegen zijn, protesteren, niet willen enz. Daarmee gaan ze niet wegdus moet je maatregelen nemenom je dieren veilig te houden.
karuna schreef:Maar je kunt tegen zijn, protesteren, niet willen enz. Daarmee gaan ze niet wegdus moet je maatregelen nemenom je dieren veilig te houden.
gohya schreef:Vanitas schreef:Of de wolf voor z'n kop schieten
Die tijd zal ook vast komen dat het toegestaan is.Iedereen snapt natuurlijk dat er straks téveel wolven zijn en dat het niet goed gaat.Typisch nederland, eerst toekijken en als het puntje bij paaltje is,pas ingrijpen.