Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Eapy schreef:Mag ik me hier ook melden?? Heb twee merries die (bijna) altijd tip top rondlopen. Witte voetjes, rechte manen, tutten en toiletteren vind ik heerlijk. De ene merrie vind het vreselijk, de andere (het slachtoffer in de foto) vind alles prima als het maar geen scheermachine is... haar manen waren tot vorige week lang (tot over haar schouder) en ik was er helemaal klaar mee - alles eraf, ook de sokken. Veel mooier zo!
wendy1987 schreef:Ik omdat de mijne eczeem heeft en continu onder een deken staat. Zonder vlechten is het 1 knoop/dreadlock boel
Ik ben op vakantie. Maar stal genoot houd ook van tutten en heeft voor mij ff kayenne weer toonbaar gemaakt voor als ik terug kom![]()
[ [url=m/1xN9lr.jpg]Afbeelding[/url] ]
KPet schreef:Ik ben wel heel erg benieuwd waarom de lange manen-kwekers in dit topic zo ver gaan dat de manen constant in manenzakken zitten. Ik heb ook ponies met lange manen en ik onderhoud ze goed, maar ik vind het vooral ook heel leuk om ze te zien wapperen. Daar gaat t toch ook om? Ik vlecht ze overigens meestal wel voor de trainingen en bij bepaald weer. Soms is dat dikke pak haar gewoon te warm. Maar verder laat ik ze los met veeeeel antiklit en borstel ik ze regelmatig uit. Ze hebben allebei echt een dik pak.
pimaude schreef:hoofd wassen doe ik hier ook. sproeier erop, paard boos, baas blij