Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BianCatjee schreef:Helaas het geld wat ik apart had gelegd voor de bestrating moet nu eerst even naar de omheining. Dat is zo slecht aan het wordenoveral gaas los doorgeknipt of opgekruld en plat gedrukt.. (leuk zo'n wandelpad er langs)
Heeft iemand misschien tips wat ik zou kunnen doen?
Ik ga nu een A4tje ophangen of mensen misschien nog gaas over hebben en mij dit zouden willen doneren.
Het is echt een omheining van vanalles en nog wat.. stevige palen staan er, maar ook losse palen. En dan nog maar niet te spreken over de verschillende soorten gaas (schapengaas, harmonicagaas, stukje kippengaas, stroomlint en draad en prikkeldraad) daar bestaat de omheining uit langs het wandelpad. Het gaat om wel zo'n 350 tot 400 meter..
Het is een huur wei dus het moet niet te duur zijn. Eigen wei had ik direct een professionele omheining laten zetten.
LOLLYYwood schreef:Kan iemand mij wat meer info en prijzen geven ivm die tapijten waarover jullie het hebben?
Rocamor schreef:wat modder wegscheppen is niet echt een optie. dan moet ik er echt grof geschut bijhalen. Droog en hard eronder klopt. Maar ik zit op de dikke kliederige klei. En mijn ervaring is dat je dan niets "effe" doet helaas
Blingh schreef:Rocamor schreef:wat modder wegscheppen is niet echt een optie. dan moet ik er echt grof geschut bijhalen. Droog en hard eronder klopt. Maar ik zit op de dikke kliederige klei. En mijn ervaring is dat je dan niets "effe" doet helaas
Hoewel er ook een nadeel zit voor je aan het op pension zetten denk ik toch dat dit de beste optie is aan je reacties te lezen..
Straks krijg je nog problemen met de dierenpolitie of omstanders..
Onze paarden zijn vanochtend verhuisd naar nieuw stekkie! Helemaal blij