Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vuurneon schreef:Wij kunnen nu grote balen hooi kopen voor 50 euro, is volgens mij een keurige prijs. T gaat om echt hooi van juni, man zei dat is geopend rustig een maand houdbaar en hij bezorgd het gratis. Dus ik ga vandaag even tellen hoeveel pakjes hooi ik nog heb en dan bestel ik wel wat van die grote pakken.
Is volgens mij wel een goede prijs voor zo'n grote baal toch?
(is ook wel betrouwbaar, weet van welke wei het komt; altijd goede kwaliteit gehad)
tine10 schreef:vuurneon schreef:Wij kunnen nu grote balen hooi kopen voor 50 euro, is volgens mij een keurige prijs. T gaat om echt hooi van juni, man zei dat is geopend rustig een maand houdbaar en hij bezorgd het gratis. Dus ik ga vandaag even tellen hoeveel pakjes hooi ik nog heb en dan bestel ik wel wat van die grote pakken.
Is volgens mij wel een goede prijs voor zo'n grote baal toch?
(is ook wel betrouwbaar, weet van welke wei het komt; altijd goede kwaliteit gehad)
Die snap ik even niet. Echt hooi in plastic? Dan is het toch geen echt hooi?
Wel fijn dat je weet dat het betrouwbaar is.
Geen idee wat normale prijzen zijn.
tine10 schreef:Maar dan is het toch niet nodig om er plastic om heen te doen? Is nogal belastend voor het milieu en je hebt je afvalbak wel heel snel vol dan.
Het persen moet toch ook bij plastic. En wikkelen kost toch ook tijd? Of zie ik nu iets over het hoofd?
tine10 schreef:Maar dan is het toch niet nodig om er plastic om heen te doen? Is nogal belastend voor het milieu en je hebt je afvalbak wel heel snel vol dan.
Het persen moet toch ook bij plastic. En wikkelen kost toch ook tijd? Of zie ik nu iets over het hoofd?
vuurneon schreef:Ik hoop dat donderdag de grond iig wat droger is, paarden gaan dan op het gehooide land en daar zaten toch wel wat sporen op (en dus water nu... zwommen zelfs kikkers in!) en ze moeten nog een maand op dat land staan. Lichtgroene graskleur moet ook een beetje bijtrekken nog
Hoop dat het ook droog blijft omdat wij nog 4 balen hooi laten bezorgen en die moeten halverwege het land komen te staan en hij kan er niet over als het zo nat is(en handmatig ga ik echt niet die pakken verplaatsen
)