Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mac schreef:Wat een slimme oplossing grit! Wat voor net is dat?
Een vouwkrat Ash? Zo eentje waar je de boodschappen mee doet zeg maar?
BBolluijt schreef:growi maakt een mooie in verzinkt staal te koop bij cavalo
http://www.cavalo.nl/staluitrusting/voe ... ter-1.html
Tancreda4 schreef:Ik ga een "slowfeeder" maken van een wijnvat (grote merrie) en speciekuip (kleine merrie). Nu heb ik in eerste instantie het idee om het aan 2 kanten haken te maken, of kan ik beter meerderew vastmaak punten maken??
Ash_ schreef:Goed, weer een vraag van mij. Ik wil voor binnen in stal een slowfeeder gaan maken waar gemiddeld 3 plakken hooi in kunnen. Hoe hoog moet ik die maken? Wat is aan te bevelen?
marionblo schreef:Ash_ schreef:Goed, weer een vraag van mij. Ik wil voor binnen in stal een slowfeeder gaan maken waar gemiddeld 3 plakken hooi in kunnen. Hoe hoog moet ik die maken? Wat is aan te bevelen?
Het makkelijkst is denk ik een net van Nicky's keet ophangen aan de tralies (als je die hebt..) mbv musketonhaken.
Ash_ schreef:De nickykeet netten werken zowieso niet bij mijn paard. Gaten rekken onwijs op. Dus na een half jaar is het geen slowfeerder meer.
Ga nu een bak maken.
tamary schreef:Ik heb er 1 (in 600L vat) zonder hout erom, maar met tuinslang en ipv haken/staalkabels van die stierenbanden (dikke nylon halsband, die ik hier in verschillende lengtes kan krijgen). Merk zelf weinig van herrie en hoor er ook geen klachten over.
SmidjeJollie schreef:tamary schreef:Ik heb er 1 (in 600L vat) zonder hout erom, maar met tuinslang en ipv haken/staalkabels van die stierenbanden (dikke nylon halsband, die ik hier in verschillende lengtes kan krijgen). Merk zelf weinig van herrie en hoor er ook geen klachten over.
Bedankt voor de tip. Ik denk dat ik dat ook eens ga proberen met tuinslang.
Maar heb je misschien een foto hoe je die stierenbanden vast hebt zitten?