Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Zwaantje1985 schreef:Trisca.. het wordt al juridisch opgelost..
En je kunt toch niet zomaar een paard terug brengen, als je het geld niet krijgt? Ik vind dat veel mensen wel makkelijk praten met ik zou hem terug brengen en wat heb je er veel geduld mee.. Sorry maar ze kan niks anders..
Ja het liefst ging dit paard nog dezelfde week terug ja, maar dat gaat niet zo makkelijk ..
trisca schreef:super dat het juridisch wordt opgelost.
Toch denk ik dat het bij dit geval heel duidelijk was. Het is een duidelijk omschreven gebrek die ruim binnen de voorgeschreven tijd werd ondekt en niet door de koper kon worden gezien voor de koop.
Het zal allemaal in de praktijk wel niet zo snel kunnen, maar ik denk ook dat het licht aan hoe je ermee omgaat en hoe/ hoesnel je zelf stappen onderneemt. Met de paarden niet aan huis is het inderdaad iets moeilijker![]()
Succes ermee!
Tat_jana schreef:geerke schreef:goh...ik ben blij dat ik dat paard niet ben....hoe zou het voelen als iedereen z'on bloedhekel aan je zou hebben....hij is vast zo onuitstaanbaar omdat hij al die negatieve stralingen van jullie opvangt..en dat is mogelijk...
ik heb zeker geen bloedhekel aan het paard hoor,, hij krijgt van mij in ht land altijd een lekkere aai over zn bolletje
en ook de staleigenaren zijn zeeeeer lief voor hem en gaan desnoods naast zn box zitten als hij niet mee wiltals hij dat niet wil.. prima toch ? ga je nu niet dan wil je vast strax wel
en de frustraties die wij hier op bokt even dr uitgooien,, doen wij zeker niet in de buurt van het paard, want zodra we dat doen,, worden we allemaal waarscheinlijk niet vrolijk.
ik denk dat reusje het nog erg getroffen heeft met ons![]()
een ander had misschien al bij de slager voor de deur gestaan,, maar dat is niet wat wij willen voor hem.
en geerke,, waarom als je deze conclusies kan trekken dat wij het paard met een blik aan kijken die nog net niet doden, kom je niet even kijken hoe het er aan toe gaat ?
wij zijn echt heel lief voor amadeus, hoe on aardig hij ook tegen ons doen.
en natuurlijk laten we welleens blijken dat we hem zat zijn.. maar daarna is het klaar ook
ik voel me nog haast verplicht hem elke dag te borstelen te rijden etc en dat hier op bokt te zetten dat we WEL het beste met hem voor hebben, en dat hij enkelt een stal ondeugt heeft ( wat bij hem ook wei ondeugt is ) *zucht ik zit hier gewoon helemaal te trillen zo erg wind ik me op van jou reactie.. ik hou er niet van dat mensen oordelen terweil ze ons nog nooit bezig hebben gezien
geerke schreef:Enne....hoezo wachten voor de stal als hij niet wil????
Een paard heeft niet zo heel veel te willen hoor....als jij hem die stal uit wil hebben dan gaat hij die stal uit...
Yommie schreef:
Yommie schreef:nou ik denk dat zij kwa advocaat kosten niets hoeft te betalen ,aangezien ze ook rechtsbijstand heeft..
Ze zal straks alleen de kosten moeten betalen voor de stalling etc..die al meer zijn dan 500 euro