spatter schreef:Ik weet niet maar deze lijm was echt verschrikkelijk taai.
Heb het eerst met de tube op de emmer gekloddert en kon het toen met moeite uitsmeren over de emmer.
Het was trouwens muizenlijm, misschien is dat toch wat anders?
In ieder geval kreeg ik de lijm netjes op de emmer, alleen was het touwtje tegen de emmer gekomen waardoor mijn vingers nog onder de lijm kwamen![]()
Gelukkig ging het er heel gemakkelijk af met wat tinner.
Oei, weet je wel dat er ook vogels aan muizenlijm blijven plakken?
De dazenlijm die ik had was ook erg taai, maar met een kwast en wat kracht goed te doen.
Arme man! Maar ja, je hond opvoeden is zo makkelijk nog niet. Ik heb een hond die niet van gezelschap (van andere honden) houdt. Op zich niet zo n probleem. Ze luistert goed en als het druk is, houd ik haar aan de lijn. Maar de meeste andere honden (of eigenlijk; baasjes) nemen het niet zo nauw. Dus die honden komen op ons af denderen en dat wordt hier niet gewaardeerd. Meestal ga ik er tussen staan en als die vreemde hond wil doorzetten, til ik mijn knie even op. Is meestal genoeg om ze af te laten druipen. Maar somsook niet. En 1 x heb ik mijn hond los gelaten op een andere hond die het wel heel bont maakte. Nou weet ik dat die van mij geen schade maakt. Die duikt er alleen met veel herrie bovenop en dan zijn de meeste honden genoeg onder de indruk om af te druipen. Het is nl een grote hond en de meeste verdwijnen onder die van mij. Maar baasjes vinden dat niet zo leuk. 'Hij doet niks hoor! Wil alleen maar spelen'
Nee klopt, hij doet inderdaad niks. En hij had wel iets moeten doen, nl luisteren. Nou ja. Zal aan mij liggen.
Ik hoef even niet meer te sproeien, scheelt alweer.

Wel in theorie dan, ben echt nog niet zover met rijden. Ik zag dat Spatter ook geinformeerd had? Misschien kunnen we samen die kant op rijden, ik ga toch zonder paard en dan heb jij meteen een groom bij.