Belker schreef:Dat ken ik niet, soort van regenpijp-idee ?? Ik ken alleen de binnenkant van een rol tapijt, dat is gewoon dik kartonDe kunststofpalen zijn de binnenkant van papierrollen. Zeer stevig.

Hier nu wat motregen en flink wind.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Karin_deB schreef:@Belker, sterkte met de scan
Balen dat je telkens weer naar het ziekenhuis moet, klinkt vermoeiend
@Marit, beterschap met kind!
Mooi uitzicht vanaf de berg!
@Flygill, jemig wat enorm schrikken zeg! Gelukkig dat alles goed afgelopen is maar kan mij helemaal voorstellen dat je niet meer geslapen hebt!
@LN, mijn merrie heeft kort na herstel van de 1e blessure een 2e blessure ontwikkeld (andere been, eerste is volledig hersteld, 2e niet helemaal).
Bij mij werd niet gesproken over inslapen.
Advies was wel om haar met pensioen te doen maar dit was meer in verband met haar leeftijd en snelle ontwikkeling van 2e blessure.
Zenuwsnede is geen sprake van geweest.
Loopt het paard kreupel of heeft het veel pijn? Is het paard op leeftijd?
Nogal heftige keuzes heeft ze voorgelegd gekregen vindt ik..
joyce83 schreef:Jij moet eens met Lynn-Nikita op pad. Moest gelijk aan haar denken met varken en vreemde dingen onderweg![]()
Hopelijk weer snel bij baasje.
Hoe reageerden de paardjes?
joyce83 schreef:Als bij jullie de mest wordt opgehaald, hoeveel moeten jullie betalen? Ik gok dat we nu twee mestwagens vol hebben wat ze komen ophalen. Maar als we vragen hoeveel krijg je dan krijgen we geen fatsoenlijk antwoord... Ik weet dus niet of wij nou hem een plezier doen en dat hij blij is mest te hebben of hij ons dat wij ervanaf zijn.. Beide in elk geval denk ik wel. Maar wat geef je iemand?