Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Karin_deB schreef:Ik had mijn geraapte eikels vanmorgen bij de varkens gegooid en die keken mij echt zo aan van wat moeten wij hier mee dan??
Hoe is het met je ontzettend knappe paarden?
Klinkt inderdaad als een beste stal!! Wil je ze allemaal vullen met eigen en trainingspaarden of ook pension? Waar in het zuiden kom je te wonen? 
hopelijk kunnen we hem vanaf morgen weer normaal voeren!
!
Verbaasde me al want een enkele esdoorn vlieger ligt er wel eens, maar dit had ik nog nooit gezien op de paddock
.
Laatste wei begint nu langzaam in volume af te nemen.... dan wordt het anders weer volle dagen paddock en hooi, waar vooral 1 van de 2 dames niet zo van gecharmeerd is.

.

Maar die had er niet zoveel geduld voor 
Moet ik ook eens voor die van mij proberen al vindt ze nieuwe dingen vaak spannend dus vraag me af of het dan wel ontspannend voor haar werkt haha 
Schadows17 schreef:Ah wat ziet hij er daar ontspannen uit! Ik ziet dat laatste tijd vaker langskomen op fb zo een massage voor je paardMoet ik ook eens voor die van mij proberen al vindt ze nieuwe dingen vaak spannend dus vraag me af of het dan wel ontspannend voor haar werkt haha
dus ik was ook erg benieuwd! Maar dit bevalt mij heel goed!